آیفون – ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد

اپل یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم افزار و ارائه دهنده خدمات آنلاین فعالیت می کند که ایفون یکی از محصولات ارائه شده توسط این کمپانی می باشد. هزینه رجیستری یک کالای دیجیتال، ۲۶ درصد از قیمت دلاری آن است که با یک محاسبه سر انگشتی، هزینه رجیستری iPhone ۱۳ مبلغی در حدود ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان و گوشی iPhone ۱۳ Pro Max مبلغی در حدود ۷,۸۸۶,۶۸۴ تومان خواهد بود که شرکت واردکننده باید آن را بپردازد.

اشاره کرد. برنامههای Safari ،Maps ،Weather و Notes نیز در این نسخه از سیستم عامل اختصاصی اپل دوباره طراحی شدهاند. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شدهاست. شایعات میگویند که ظرفیت باتری ایفون 13 پرو مکس به ۴۳۵۲ میلیآمپر ساعت میرسد. اندازه دیافراگم آن به F/1.8 میرسد و فاصله کانونی آن هم ۱۳ میلیمتر خواهد بود. اندازه دیافراگم دوربین دوم به f/2.0 میرسد و فاصله کانونی آن هم ۶۵ میلیمتر خواهد بود. اندازه دیافراگم این دوربین به F/1.6 میرسد و فاصله کانونی آن هم ۲۶ میلیمتر خواهد گوشی آیفون زیر ده میلیون بود. در این مطلب، به بررسی آیفون 12 پرو پرداخته و با مشخصات آن بهتر آشنا می شویم.

با این حال هنوز هم گوشیهای اندرویدی بسیار زیادی در بازار پیدا میشوند که ظرفیت باتری آنها از آیفون ۱۳ پرو مکس بیشتر است. در عکس آیفون 13 پرو مکس هم مشخص شده که با یک محصول جالب توجه روبهرو هستیم. برخلاف آنچه که اپل وعده داده بود تا در سری آیفون های امسال از نمایشگرهای با نرخ تازه سازی 120 هرتزی استفاده کند، اما نتوانست این وعده را عملی کرده و هنوز هم شاهد نرخ 60 هرتزی برای این نمایشگرها گوشی آیفون 5c هستیم. برخی دوست دارند گوشی آیفون داشته باشند، به همین دلیل رو به گوشیهای ارزان قیمت اپل یعنی آیفون SE 2020 میآورند، اما برخی دوست دارند بالاترین گوشی اپل و جدیدترین آن را داشته باشند به همین علت به فکر خرید گوشی اپل آیفون 12 پرو مکس میافتند.

اما نمایشگر این گوشی بدون تغییر با نسل قبلی از نوع LCD با فناوری IPS است. رفتار گوشیهای اپل در واکنش به رشد قیمت ارز طی روزهای گذشته در نوع خودش جالب است. حالا باید به دوربین سلفی آیفون ۱۳ پرو مکس اشاره کنیم. مزایای گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس چیست؟ نقطه ضعف اصلی این مدل از گوشی اپل این است که احتمالا با به روز رسانی IOS کند میشود.