آیا Yuzvendra Chahal جایگزین ضربه مغزی “مانند-مانند” برای راویندرا جیدجا بود ، س Moالات Moises Henriques


روز جمعه ، مویز هنریكس ، كاركنان سرتاسر استرالیا ، این سedال را مطرح كرد كه آیا یوزوندرا چاهال را می توان جایگزین ضربه مغزی “مانند این” برای Ravindra Jadeja دانست پس از اینكه چرخنده پا تار و پود خود را چرخاند تا هند را به پیروزی 11 راند در اولین مسابقات بین المللی T20 در روز جمعه برساند . Jadeja در پایان بازی هند با یک دروازه بان میچل استارک مورد اصابت قرار گرفت و وقتی هند برای دفاع از کل آنها بیرون آمد ، Chahal جای او را گرفت. به دلیل ناامیدی استرالیایی ها ، چاهال 3/25 را به دست آورد زیرا تیم میزبان در حالی که 162 را تعقیب می کرد فقط 150 می توانست 7 گل بدست آورد. هنریكس در كنفرانس پس از بازی گفت: “كه ضربه مغزی ایجاد شده و جایگزینی برای او انجام شده است. ما در این شك نداریم.”

اخبار

“33 ساله که 30 امتیاز به دست آورد ، گفت:” اما آیا این یک جایگزینی شبیه به همه بود؟ این س theال است. Jadeja بیشتر همه کاره بود و کار خود را انجام داده بود. و در طی این دوره از هند سه ویکت به مدت 22 گرفت.

با این حال ، وی تصریح کرد که نه قانون جایگزینی ضربه مغزی ICC را زیر سوال می برد و نه حق هند را برای یافتن جانشینی.

“قانون ICC خوب است ، مطمئناً باید جایگزین شود (ضربه مغزی). ما در مورد تصمیم گیری برای جایگزینی صحبت نمی کنیم.

“تنها چیزی که ما می گوییم این است كه باید یك جایگزین شبیه به هم وجود داشته باشد. من فكر می كنم این روشی است كه برای ادامه کار انجام می شود.”

با این وجود هنریكس تصمیم گرفت كه بحث پیرامون چگونگی نتیجه گیری در مورد جایگزینی را كنار بگذارد.

وی در پاسخ به این س askedال که آیا باید تصمیمی گرفت وضوح بیشتر در قانون جایگزینی.

هنریکس که در سریال های بین المللی در صحنه بین المللی بازگشت چشمگیری داشت ، گفت که کار او بازی در حد توانایی هایش است در حالی که انتخاب در دست او نیست.

“منتخب یا نه ، من نمی توانم کاری انجام دهم ، که در دست من نیست. آنچه می توانم انجام دهم این است که از نظر نگرش مثبت باشم ، در کریکت داخلی و بین المللی عملکرد خود را ادامه دهم و از فرصت هایی که به بهترین توانایی شما می رسد استفاده کنم.

“در تیم استرالیا ابتدا 8-9 بازیکن انتخاب می شوند و سپس چند بازیکن به آنجا می روند. بنابراین هر وقت فرصتی پیدا کردم ، سعی می کنم از این فرصت نهایت استفاده را ببرم.”

تبلیغ شده

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه پیشروی تیم پس از از دست دادن اولین T20I ، گفت: “ما باید برنامه خود را تنظیم کنیم. همه برنامه دیگری دارند و ما باید خود را تنظیم کنیم. من مطمئن هستم که بهترین را می بینیم و یاد می گیریم از چند بازی گذشته. “

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به صورت خودکار از یک خوراک مشترک تولید می شود.)

مباحث ذکر شده در این مقاله