آیا Sourav Ganguly از دست دادن با Virat Kohli بعد از بازی IPL 2023 اجتناب کرد؟ توییتر اینطور فکر می کند

ویرات کوهلی روند درخشان خود را با نیم قرن دیگر ادامه داد و رویال چلنجرز بنگلور روز شنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 دهلی کپیتالز را شکست داد. این سومین پنجاهمین دوره مسابقات بود و اگرچه هم هواداران و هم کارشناسان از عملکرد او به وجد آمدند، اما این یک اتفاق در پایان مسابقه بود که اینترنت را به دو دسته تقسیم کرد. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی پخش می شود، مشاهده می شود که کوهلی با سوراو گانگولی، مدیر کریکت دی سی، دست نداده است. هر دو از زمانی که گانگولی به عنوان رئیس BCCI و کاربران در رسانه‌های اجتماعی در مورد عمدی بودن این حادثه از سوی آن‌ها دچار اختلاف شدند، رابطه‌ای تا حدی مشکل داشتند.

زمانی که کوهلی در حال صحبت با پونتینگ بود که گانگولی از کنار آنها رد شد، نمی توان با اطمینان گفت که آیا کوهلی و گانگولی تصمیم گرفتند که دست ندهند. گانگولی حال و هوای شادی داشت و پس از پایان مسابقه در بنگالورو، با بسیاری دیگر از بازیکنان کریکت RCB دست داد.

ویجیکومار ویشاک در اولین بازی سه ویکت را به دست آورد تا مکمل پنجاه شاهنشاهی ویرات کوهلی باشد، زیرا رویال چلنجرز بنگلور با پیروزی 23 ران در مقابل دهلی کپیتالز در لیگ برتر هند در بنگلور روز شنبه به مسیرهای پیروزی بازگشت.

کوهلی (50 توپ از 34 توپ) سومین پنجاه توپ خود را در چهار اینینگ – با کمک 6 مرز و یک شش – کوبید، قبل از اینکه کولدیپ یاداو، مچ چرخان بازوی چپ (4-1-23-2) رهبری تیم پایتخت دهلی را بر عهده بگیرد. اورهای میانی برای محدود کردن RCB به 174/6 پس از اینکه دیوید وارنر تصمیم به کاسه گرفت.

تیم دهلی پایین رده، که پس از چهار باخت به بازی رفت، سپس تعقیب و گریز 175 ران را به تمسخر گرفت زیرا در 20 اوور مقرر به 151/9 محدود شد.

دهلی چهار ویکت را در پاورپلی از دست داد، از جمله کاپیتان وارنر (19 توپ از 13 توپ)، و آنها 2 ران برای 3 ویکت در یک مرحله بودند.

با این حال، برای باز کردن حساب خود پس از پنج بازی، زمان برای تیمی که ریکی پونتینگ مربی آن است، رو به اتمام است. آنها اکنون کار دشواری دارند که از 9 بازی باقیمانده خود در 8 بازی پیروز شوند تا بتوانند به پلی آف صعود کنند.

از سوی دیگر، RCB پس از باخت های متوالی، کمپین خود را به مسیر خود بازگرداند زیرا از همین تعداد بازی چهار امتیاز کسب کرده است.

ویشاک که اولین بازی خود را به جای کارن شارما واگذار کرد، اولین ویکت خود را به شکل وارنر با تحویل آهسته‌تر به دست آورد، در مسیر رسیدن به بازی به یاد ماندنی خود 3/20.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله