آیا ولو پوکوفسکی “از شبکه های اجتماعی” خاموش است تا از حواس پرتی پیش از آزمایش های هند جلوگیری کند


ویل پوکوفسکی ، ستاره در حال ظهور استرالیا ، حسابهای خود را در شبکه های اجتماعی غیرفعال کرده است تا از هیاهو و حدس و گمان شدید درباره انتخاب وی در بازی XI برای افتتاحیه سریال Test در ماه آینده در هند دور شود. تعداد بسیار کمی از جوانان کریکت استرالیایی در سالهای اخیر به لطف فرم پرکار او در شفیلد شیلد ، به اندازه پوکووسکی سر و صدا ایجاد کرده اند. او برای خلاص شدن از همه حواس پرتی ها ، خود را کاملاً از شبکه های اجتماعی جدا کرده است. وی روز جمعه به خبرنگاران گفت: “صادقانه گفتن ، این یک کار بزرگ بزرگ است.”

اخبار

“تمام چیزی که من واقعاً می توانم کنترل کنم این است که چگونه در آماده سازی و سپس به طور واضح در بازی این کار را انجام می دهم بنابراین احساس می کنم که چوب زدن من در یک مکان خوب است.

“من از بسیاری از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنم ، بنابراین این امر کار را بسیار راحت تر می کند. اگر برنامه را نداشته باشید ، نمی توانید در توییتر و موارد دیگر برچسب گذاری کنید ، بنابراین این برای من بسیار آسان بوده است.”

زوج بسیار با استعداد پوکوفسکی و کامرون گرین در میان پنج بازیکنی بودند که از 17 دسامبر از یک تیم 17 نفره تست استرالیا برای سری چهار مسابقه بلیط بزرگ مقابل هند انتخاب شدند.

در چند وقت اخیر ، بزرگان استرالیا خواستار انتخاب پوکوفسکی در این تیم در پی بازی خوب وی در کریکت داخلی شدند – این بازیکن 22 ساله در دو حضور خود در سپر ، دو قرن پیاپی را تجربه کرد.

ورود وی به رقابت با جو برنز ، یکی دیگر از اعضای افتتاحیه ، که پس از شروع فاجعه بار تابستان درجه یک ، گرما را احساس می کند ، ایجاد می کند ، اگرچه هنوز به نظر می رسد از مربیگری جاستین لانگر پشتیبانی می کند.

“او حیرت انگیز بوده است ، مگر نه؟” لانگر روز جمعه درباره پوکوفسکی گفته بود.

مربی اضافه کرده بود: “این گفت … ما ترکیب جو برنز و دیوید وارنر را دوست داشتیم. در این مرحله ، من می گویم که همان ثابت خواهد ماند.”

پوکوفسکی همچنین با مصدومیت های ناشی از ضربه مغزی روبرو شده است که مربوط به ضربه جدی او در فوتبال مدرسه است.

وی گفت: “بدیهی است كه از ناحیه سر جسمی یا روحی ضربه زیادی به سر وارد شود.”

“اما من کارهای زیادی را در آن فضا انجام داده ام تا سعی کنم مطمئن شوم که روند من واقعاً در جای خوبی قرار دارد.”

تبلیغ شده

هند از 27 نوامبر با سه ODI ، سه T20 و چهار تست بازی می کند. سری های ODI و T20 از 27 نوامبر تا 8 دسامبر در سیدنی و کانبرا بازی می شوند.

مجموعه مورد انتظار آزمون با آزمایش روز و شب در آدلاید از 17 دسامبر آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله