آیا روهیت شارما واقعا بیرون بود؟ تحقیقات طرفداران با اثبات بازگشت. تماشا کردن

تعدادی از بازیکنان هندی بمبئی در دیدار روز یکشنبه مقابل راجستان رویالز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به فرم عالی بازگشتند. در یک فیلم هیجان انگیز با امتیاز بالا، تعدادی از بازیکنان MI نمرات قابل احترامی گرفتند، از جمله افرادی مانند کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیلاک وارما و تیم دیوید. با این حال، کاپیتان روهیت شرم نتوانست از شرایط مناسب برای ضربه زدن به بهترین شکل استفاده کند، زیرا او فقط می‌توانست 3 دوش از 5 توپ را جمع کند. با این حال، چند ویدئو از اخراج روهیت در رسانه های اجتماعی منتشر شده است که طرفداران را بر آن داشته است تا بررسی کنند که آیا کاپیتان MI واقعاً خارج شده است یا خیر.

این آخرین تحویل دوم از Sandeep Sharma بود و سپس Rohit بسته بندی را ارسال کرد. هیتمن در روز تولد 36 سالگی اش با بولینگ بازی کرد، اما بسیاری از طرفداران این سوال را داشتند که آیا وثیقه ها واقعاً به دلیل مزاحمت شدن توسط توپ سقوط کرده اند یا دلیل دیگری وجود دارد.

سانجو سامسون که پشت بیخ‌ها ایستاده بود، وقتی شاهد سقوط وثیقه‌ها پس از اینکه ساندیپ روهیت را شکست داد، خوشحال شد. با این حال، لمس توپ به کنده ها به قدری ضعیف بود که بسیاری از هواداران در شبکه های اجتماعی استدلال کردند که ضربه اولیه کهنه کار نباید بیرون می رفت.

در اینجا چند ویدیو از زوایای جلو و جانبی وجود دارد:

همانطور که مشاهده می شود، توپ فقط در خط وثیقه ها قرار داشت. برخی از آنها تعجب می کردند که آیا دستکش های دروازه بان سانجو سامسون می تواند باعث ایجاد مزاحمت در وثیقه ها شود یا خیر، می توان دید که دست های کاپیتان RR در هنگام سقوط وثیقه ها کاملاً از کنده ها دور بود.

اگر بمبئی در این مسابقه پیروز نمی شد، این حادثه می توانست با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد. با این حال، به لطف سوریاکومار و بلیتز دیرهنگام دیوید، MI یک پیروزی 6 ویکتی را به دست آورد تا در ترکیب 4 پایانی برتر باقی بماند.

با این حال، در مورد روهیت، این بازیکن 36 ساله باید جوراب‌های خود را بالا ببرد و بازی خود را افزایش دهد، زیرا تاکنون تنها نیم قرن از فصل IPL 2023 گذشته است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله