“آیا این آخرین سال او باشد…”: از ویرندر سهواگ ناراضی از MS Dhoni در مورد بازنشستگی در IPL 2023 سوال شد

MS Dhoni در حال بازی برای Chennai Super Kings در IPL 2023© BCCI

ویرندر سهواگ، بازکننده سابق تیم کریکت هند، نارضایتی خود را از MS Dhoni ابراز کرد که مکرراً در مورد بازنشستگی احتمالی او از کریکت پس از لیگ برتر هند (IPL) 2023 سؤال می شود. مفسر دنی موریسون قبل از بازی آنها مقابل از دانی پرسیده بود که آیا این آخرین فصل او است یا خیر. Lucknow Super Giants، اما کاپیتان چنای سوپر کینگز با زیرکی از این سوال کنار زد و گفت که این چیزی است که کارشناسان می گویند و نه او. سهوگ گفت که حتی اگر سال آخرش باشد، دونی نباید دائماً به این نوع سؤالات پاسخ دهد و در زمان مناسب تصمیم خود را به مردم اطلاع خواهد داد.

“من فقط نمی فهمم، چرا آنها حتی می پرسند؟ حتی اگر سال آخر او باشد، چرا باید از بازیکن بپرسید؟ این تماس اوست، بگذار آن را بگیرد! شاید او فقط می خواست این پاسخ را از دونی دریافت کند، که واقعاً آخرین فصل او بود. سهواگ در Cricbuzz گفت که آیا این سال آخر است یا نه، فقط MS Dhoni می داند.

Lucknow Super Giants و Chennai Super Kings مجبور شدند امتیازات خود را تقسیم کنند زیرا بازی لیگ برتر هند آنها به دلیل باران در روز چهارشنبه لغو شد.

با بارش باران بی وقفه در ورزشگاه اکانا، حتی حداقل 5 اوور اینینگ CSK امکان پذیر نبود، پس از اینکه تیم میزبان در 19.2 اورهای 125 بر 7 را به دست آورد که باران بازی را قطع کرد.

ضربات شکست ناپذیر 59 آیوش بادونی (33 توپ؛ 2x4s, 4x6s) LSG تنها نقطه درخشان در بازی ضعیف تیم میزبان بود که Moeen Ali (2/13) از Chennai Super Kings و Maheesh Theekshana (2/37) تحت تأثیر قرار گرفتند. با ایجاد تهاجمات اولیه

بازی پس از 15 دقیقه تاخیر به دلیل زمین بیرونی خیس آغاز شد و بارندگی در فینال اولین انینگ بازگشت تا روند بازی، این بار برای کل مسابقه متوقف شود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله