آنوشکا شارما به عنوان ستاره RCB Virat Kohli در اولین بازی در مقابل CSK در IPL 2023 حیرت زده شد. تماشا کردن

آنوشکا پس از اخراج ویرات کوهلی در مقابل CSK مبهوت شده است.© توییتر

روز دوشنبه در حالی که رویال چلنجرز بنگلور با چنای سوپر کینگز MS Dhoni’s Chennai Super Kings روبرو شد، این یک جشنواره دوی در استادیوم M Chinnaswamy در بنگلور بود. در ابتدا CSK با دوون کانوی و شیوام دوب که نیم قرن سریع به هم می کوبیدند، به 226/6 هدایت شدند. در پاسخ، Faf du Plessis و گلن ماکسول از RCB نیز نیم قرن موفق شدند، اما همچنان RCB تنها با هشت ران کوتاه آمد. یکی از باترهایی که انتظار می رفت در پیست باتینگ به خوبی عمل کند ویرات کوهلی بود. با این حال، کاپیتان سابق RCB در اولین مرحله تعقیب و گریز تنها 6 امتیاز از آکاش سینگ گرفت. کوهلی به سختی بر روی یک قد بلند چرخید و توپ را روی کنده ها بازی کرد. اخراج تماشاگران بنگالورو، از جمله همسر کوهلی، آنوشکا شارما، که در جایگاه ها حضور داشت، حیرت زده شد.

تماشا کنید: آنوشکا شارما در حالی که ویرات کوهلی در بازی اول اوور مقابل CSK حیرت زده شد

چنای سوپر کینگز دست به دست هم دادند تا در یک مسابقه لیگ برتر هند که 444 دوش در روز دوشنبه انجام شد، در هشت ران پیروزی مقابل رویال چلنجرز بنگلور به دست آورند. دوون کانوی 83 را از 45 تحویل گرفت، در حالی که شیوام دوب به توپ 27 گلوله 52 بدل شد، زیرا CSK پس از درخواست اولین ضربه زدن، 226 را برای شش ارسال کرد. در پاسخ، RCB در 218 برای هشت به پایان رسید.

فاف دو پلسیس کاپیتان RCB (62 توپ از 33 توپ) و گلن ماکسول (76 بر 36) CSK را تا زمانی که در نقطه چین قرار گرفتند ترساندند و 126 دوش را برای ویکت سوم به اشتراک گذاشتند تا امید به یک برد معروف را افزایش دهند. اما قرار نبود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله