“آنها هیچ ایده ای ندارند…”: برخورد رکیک ویرات کهلی در مورد مقایسه او با ساچین تندولکار

ویرات کوهلی، کاپیتان سابق هند، می گوید وقتی مردم او را با ساچین تندولکار مقایسه می کنند، احساس خجالت می کند و خاطرنشان کرد که کریکت باز افسانه ای منبع الهام و آرامش بوده است. “من فقط هر بار می خندم. این افراد هیچ ایده ای در مورد بازی ندارند. وقتی با ساچین مقایسه می شوم احساس خجالت می کنم، اگرچه با این همه آمار و چیزهای دیگر به جایی می رسم که این افراد از کجا آمده اند. اما این آمار به شما چیز دیگری می گوید. کوهلی در مصاحبه ای با رابین اوتاپا، بازیکن سابق کریکت هند در جیو سینما گفت: تأثیری که یک بازیکن در دوران کودکی روی شما می گذارد بسیار متفاوت است.

کوهلی گفت: هیچ کس را نباید با ساچین و ویو ریچاردز مقایسه کرد زیرا آنها بازی را در دوران خود متحول کردند.

“ساچین تندولکار همیشه برای من احساساتی بوده است، اگر با کسی صحبت کنید، او را به چشم خود نگاه می کنند، زیرا همه به او ایمان و اعتماد دارند، او منبع الهام و آرامش بود، وقتی دویدها را به ثمر رساند، زندگی خوب بود. کهلی گفت.

او افزود: “هیچ کس را نباید با ساچین و ویو ریچاردز مقایسه کرد، زیرا آنها انقلابی در بازی در دوران خود ایجاد کردند و اعتقاد مردم به آنها نادر بود، به ندرت چنین اعتقادی به یک بازیکن داشت.”

کوهلی، رینکو سینگ، کتک زن جوان شوالیه سواران کلکته را ستود.

“امروز در IPL برنده‌های زیادی در مسابقات وجود دارد، مردم بازی‌ها را از ناکجاآباد می‌برند. مانند رینکو سینگ که در پنج توپ پنج شش ضربه می‌زند. من حتی نمی‌توانستم کارهایی را انجام دهم که این بچه‌ها انجام می‌دهند. اما آنها (ساچین و ویو) بودند. زمانی که هیچ کس این کار را انجام نمی داد انجام می داد. به همین دلیل است که آنها به عنوان نماد در نظر گرفته می شوند.

کوهلی با صحبت در مورد پچ لاغر خود، فاش کرد که چگونه همسر و بازیگرش آنوشکا شارما به او کمک کردند تا از حالت ذهنی منفی خارج شود.

صحبت‌های آنوشکا با من همیشه بی‌ارزش بوده است، او حقیقت را به من می‌گوید و مستقیماً به من می‌گوید، اگر خودم را در آن مرحله (قبل از جام ملت‌های آسیا) رها می‌کردم، تبدیل به یک دیوانه خودخواه می‌شدم – او مرا به سطح پایه می‌رساند. کهلی گفت: مرد معمولی.

در مسابقات IPL ادامه دار ویرات کوهلی پنجمین دونده برتر است و در چهار مسابقه 214 دوش با نرخ ضربه 147.58 به ثمر رسانده است. بالاترین امتیاز او 82 ران شکست ناپذیر است. دوندگی های او به طور میانگین 71.33 بوده است و او تاکنون سه نیم قرن در چهار مسابقه داشته است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله