“آنها هرگز باعث نمی شوند شما احساس ضعف کنید”: راویندرا جادجا در مدیریت CSK

احترام یکسان برای همه و همدلی با بازیکنان در پایین ترین مرحله آنها ویژگی بارز مدیریت چنای سوپر کینگز بوده است که منجر به کسب چهار جایزه IPL شده است. Jadeja که در سال گذشته کاپیتان مرحله اول بود، نتایج مطلوبی کسب نکرد و ماهندرا سینگ دونی بی همتا جایگزین او شد که اعتقاد بر این است که تک تک کلمات او جام مقدس در راهروهای CSK است. مشخص شد که Jadeja پس از کنار گذاشتن کاپیتانی کمی ناراحت بود و شایعاتی مبنی بر اینکه او می‌خواهد این فرانچایز را ترک کند وجود داشت، اما تمام اختلافات قبل از شروع فصل جاری برطرف شد.

“مدیریت CSK و مالکان (N Srinivasan) هرگز هیچ بازیکنی را تحت فشار قرار نداده اند. حتی اکنون پس از 11 سال حضور در CSK، آنها همان نگرش و رویکرد را دارند. آنها هرگز باعث نمی شوند که شما احساس ضعف کنید حتی زمانی که بازی نمی کنید. خوب، جادجا به ستاره اسپورت گفت.

بازیکن جنوبی گفت که هیچ سلسله مراتبی در ترکیب تیم وجود ندارد و او هرگز احساس نکرده است که برای بازیکن خاصی تعصبی وجود دارد.

“هیچ چیز برای بزرگسالان و جوانان وجود ندارد. حتی هر جوان زیر 19 ساله مانند سایر بازیکنان بزرگسال احترام و رفتاری مشابه خواهد داشت. هیچ فشاری وجود ندارد. هیچ تعصبی بین هیچ بازیکنی، چه در حال بازی باشد و چه نباشد.” برای Jadeja، ارتباط با طرفداران، تیپ ‘Whistle Podu’، در یک سطح عمیقاً احساسی است.

او در مورد اینکه چگونه فرنچایز CSK در ایجاد ارتباط عمیق‌تر با هواداران بسیار مؤثر بوده است، به ویژه زمانی که آنها مجبور بودند بازی‌های خانگی خود را در پونا در نسخه 2018 مسابقات انجام دهند، صحبت کرد.

“در پونا، CSK Franchise ترتیبی کامل داد تا طرفداران 2k-3k در پونا بمانند و تمام آن هفت مسابقه را که قرار بود در پونا برگزار شود، تماشا کنند. اقامت آنها و ترتیب غذا، همه چیز توسط فرنچایز CSK انجام شد. همچنین به آنها داده شد. پیراهن CSK.” CSK به زمین خود بازگشته است و Jadeja می گوید که می تواند حتی در طول جلسات تمرینی این همهمه را احساس کند.

این بار در زمین خانگی هیجان زیادی وجود خواهد داشت، زیرا گاهی اوقات وقتی تمرین می کنیم، احساس می کنیم اینجا هستیم تا یک مسابقه انجام دهیم زیرا 15 تا 20 هزار هوادار برای تماشای تمرین ما می آیند.

“یک جایگاه کامل پر می شود و تا زمانی که تمرین می کنیم ما را تشویق کنید. این بار بسیار هیجان انگیزتر خواهد بود زیرا ما چند سالی است که در زمین خودمان بازی نکرده ایم و ماهی بهایی در این فصل بازگشته است، بنابراین همینطور خواهد بود. یک موقعیت بزرگ برای طرفداران برای دیدن او در چنای.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله