آندره راسل در نقش سویاش شارما در مقابل تایتان های گجرات در بازی Crucial Catch می پردازد. ویدیو ویروسی است تماشا کردن

آندره راسل خشمگین شد و نیتیش رانا، نایت رانا، کاپیتان کلکته نایت رایدر، چیزی جز خیره شدن در حالی که سویاش شارما فرصت بزرگی را برای اخراج دیوید میلر در دیدار روز شنبه مقابل گجرات تایتانز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 از دست داد. این اشتباه در حالی که میزبان با هفت ویکت شکست خورده بود دوباره به دام افتاد. در حالی که مسابقه به طور نامطمئن انجام شد، میلر ارسال راسل را اشتباه گرفت و توپ در هوا بالا رفت. سویاش توانست موقعیت عالی را به دست بیاورد اما این بازیکن جوان نتوانست توپ را حفظ کند. انتظار می رفت که راسل از این اشتباه ناامید شده بود و میلر بعداً نقش بزرگی در تضمین پیروزی GT در باغ ادن ایفا کرد.

این انتقام شیرینی برای تایتان ها بود که بازی خانگی خود را به خاطر قهرمانی های رینکو سینگ باختند.

ابتدا دو تایتانز متشکل از محمد شامی (3/33) و جاش لیتل (2/25) پنج ویکت بین آنها انتخاب کردند، در حالی که نوراحمد اسپینر دست چپ (21/2) به دویدن خوب خود ادامه داد تا KKR را به یک امتیاز محدود کند. پس از انتخاب هاردیک پاندیا به کاسه، پایین تر از سطح 179/7.

در یک نوار دوستانه، توپ 39-81 رحمان الله قرباز، سرعت را تعیین کرد، اما KKR تنها 45 دوش را انجام داد و سه ویکت را در پنج اور پایانی از دست داد تا رکورد 200 دوندگی را از دست بدهد.

در پاسخ، GT در 17.5 اور به سمت هدف حرکت کرد و ویجی شانکار در 51 توپ از 24 توپ (2×4، 5×6) بدون شکست باقی ماند.

با دفاع از مجموع ناچیز، تیم میزبان لحظاتی را سپری کرد که یک شوبمن گیل بی عیب و نقص را با یک ران خجالتی از پنجاه بازی اخراج کردند و تقریباً دیوید میلر را در 26 بازی داشتند.

اما آنها یک نوع هاراکیری ساختند که اسکی باز میلر، که می توانست مستقیماً توسط ویکت بان آنها به دام بیفتد، توسط سویاش شارما از نفر سوم مورد تلاش قرار گرفت و او در نهایت آن را چمن زد.

GT در آن زمان هنوز به 51 دوش از 29 توپ نیاز داشت، اما معلوم شد که لحظه‌ای بود که بازی را تغییر داد زیرا شانکار و میلر (32 بازی خارج نشدند؛ 18b، 2×4، 2×6) این مشکل را در یک همکاری ناگسستنی 87 دونی که به وجود آمد، مهر و موم کردند. از 39 توپ.

این پیروزی باعث شد GT با 12 امتیاز از 8 مسابقه به صدر جدول برسد، زیرا آنها باید دو بازی دیگر را ببرند تا برای دومین بار در مسابقات پلی‌آف به میدان بروند.

از سوی دیگر، KKR پس از تحمل ششمین شکست خود از 9 مسابقه، به حذف زودهنگام خیره شده است، زیرا اکنون باید در تمام 5 بازی باقیمانده خود پیروز شود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله