آمار کانبرا ODI آمار منطبق بر آمار

استرالیا در مقابل هند: آمار کانبرا ODI

هند روز چهارشنبه در سومین و آخرین ODI در Manual Oval در کانبرا به مصاف استرالیا می رود.© خبرگزاری فرانسه


هند تورین خود را در استرالیا با ضررهای پشت سر هم در دو نفر اول بین المللی یک روزه (ODI) در زمین کریکت سیدنی آغاز کرد. سومین و آخرین ODI سریال چهارشنبه در Manuka Oval در کانبرا بازی می شود. هند که قبلاً این سریال را گم کرده است ، به دنبال جلوگیری از سفیدکاری است. با این حال ، تاریخچه طرفدار ویرات کهلی نیست که به مسابقه برود. هند و استرالیا در سال 2016 فقط یک بازی در Manuka Oval در پایتخت استرالیا انجام داده اند و در آن بازی میزبان با 25 اجرا از MS Dhoni پیشی گرفت.

اخبار

آمار مسابقه رو در رو استرالیا و هند (در مانوکا بیضی ، کانبرا):

مسابقات انجام شده: 1

استرالیا برنده شد: 1

فقط دو بازیکن هندی از آن بازی – ویرات کهلی و شیخار داوان – در حال حاضر به عنوان نماینده این کشور در مجموعه های در حال اجرا در استرالیا هستند.

کهلی و دوان در این بازی یک قرن به ثمر رساندند اما هند 25 دور از هدف 349 دویدنی کمتر شد.

در این سریال که در حال انجام است ، بولرهای هندی موفق به برداشتن ویکت ها از قبل نشده اند و افرادی مانند جاسپریت بومرا و یوزوندرا چاهال نام خود را از دست داده اند.

چاهال در دو بازی اول 19 اوور را به ثمر رسانده و 160 دوش را داده و فقط یک ویکت گرفته است. در اولین ODI ، او گرانترین چرخنده هندی در قالب 50 بیش از حد شد زیرا 89 دوش از سهمیه خود را 10 برد داد.

تبلیغ شده

بومرا نیز در دو مسابقه ای که در این مجموعه بازی کرده است ، گردش های فراموش نشدنی داشت. توپ پرتاب سریع فقط دو ویکت انتخاب کرد و 152 دوش را واگذار کرد.

هند ، که در اوایل سال جاری در سریال ODI در نیوزیلند سفیدپوش شد ، برای جلوگیری از جارو تمیز کردن مجدد در یک سری خارج از برنامه در قالب 50 بیش از حد ، به اجرای ویژه ای از بولرهای خود احتیاج دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله