آلکاراز پس از کسادی در رم، زنگ بیداری باز فرانسه دریافت می کند

کارلوس آلکاراز روز دوشنبه در دور سوم مسابقات آزاد ایتالیا توسط فابیان ماروزسان مجارستانی ناشناس شکست خورد، تنها دو هفته قبل از اینکه به عنوان نفر اول به مسابقات آزاد فرانسه برود. این بازیکن 20 ساله اسپانیایی که به طور قطعی جایگزین نواک جوکوویچ به عنوان شماره یک جهان در 22 مه خواهد شد، پس از پیروزی در بارسلونا و مادرید به مسابقات رم آمده بود. اما قهرمان US Open با نتیجه 6-3 و 7-6 (7/4) مغلوب ماروزان 23 ساله شد.

ماروزسان که در رده 135 جهان قرار دارد، شش امتیاز پایانی تای بریک ست دوم را به دست آورد تا آلکاراز با آغاز مسابقات آزاد فرانسه در کمتر از 2 هفته دیگر، زنگ خطری بیدار کند.

آلکاراز که نفر دوم رم بود اما در پاریس برای اولین بار در یک گرند اسلم نفر اول شد، گفت که برای تقویت آمادگی خود در اوپن فرانسه با شروع مسابقات بزرگ زمین خاکی از 28 می به تمرینات مداوم نیاز دارد.

او گفت: “من می خواهم کمی استراحت کنم، چند روز برای من تعطیل است.” من واقعاً به چند روز نیاز دارم تا ذهنم را دوباره تنظیم کنم و برای رولان گاروس سرحال باشم.

“اگر می خواهم با شرایط خوبی به پاریس بروم، باید تمرین کنم تا بهتر شوم. آنقدر بازی کرده ام که نتوانستم بیش از سه، چهار روز متوالی تمرین کنم.”

برای من بسیار مفید خواهد بود که روزهایی را در خانه تمرین کنم و برای رفتن به رولان گاروس آماده شوم.”

او اعتراف کرد که از حریف مجارستانی اش برتری یافته است.

او من را بسیار شگفت زده کرد، سطح او واقعاً بسیار بالا بود.

ماروزسان که در مرحله بعدی برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی با برنا کوریچ بازی می کند، قبل از تورنمنت در تور ATP پیروز نشده بود – در واقع این اولین باری است که او به قرعه کشی اصلی در تورنمنت تور راه یافته است. .

برنده گفت: امروز همه چیز عالی بود، من کارم را انجام می دادم. من نمی توانم این برد را تصور کنم، حتی اگر رویای دیشب من باشد.

فکر کردم ممکن است چند بازی یا یک ست را ببرم.

ماروزسان با پیروزی یک ساعت و سه ربع 24 برنده به دست آورد.

او گفت: «امیدوار بودم بتوانم کار خاصی انجام دهم. اکنون من بهترین های این ورزش را شکست داده ام، بنابراین بسیار خوشحالم.

الکاراز اکنون 30-3 برای فصل ایستاده است.

– مدودف به یک شانزدهم نهایی رسید –

نفر سوم، دانیل مدودف برای شکست برنابه زاپاتا میرالس اسپانیایی با نتایج 3-6، 6-1، 6-3 به یک مبارزه نیاز داشت و برنده بهترین تلاش دوران حرفه ای خود را در این مسابقات با صعود به جمع 16 نهایی انجام داد.

این اولین بار از سال 1994 است که هیچ اسپانیایی به دور چهارم در فورو ایتالیاکو راه پیدا نکرده است.

مدودف قهرمان پنج دوره مسابقات مسترز 1000 گفت: “این سومین برد من در زمین خاکی از یک ست پایین بود.” من موفق شدم بهتر بازی کنم — قطعا از سطح خودم راضی هستم.

من بهترین تنیس خود را روی خاک خاکی بازی می کنم — هرگز در رم به این خوبی بازی نکرده ام و احساس خوبی دارم.”

نفر ششم آندری روبلف با نتیجه 7-6 (10/8) و 6-3 آلخاندرو داویدوویچ فوکینا از اسپانیا را شکست داد.

سه مسابقه مردان با بارش باران شب ناتمام ماند، در حالی که دو تساوی زنان به تاخیر افتاد.

ایگا سویاتک، مرد شماره یک زنان جهان، قهرمان دوره آزاد ایتالیا و فرانسه، اکنون در بازی یک شانزدهم نهایی خود در روز سه شنبه به مصاف دونا وکیچ خواهد رفت.

نفر پنجم و فینالیست سال 2022 استفانوس سیتسیپاس هنگام بارندگی لورنزو سونهگو ایتالیایی را با نتیجه 6-3 رهبری کرد، لورنزو موستیتی فرانسیس تیافوئه نفر دوازدهم را با نتایج 5-7، 6-4، 2-1 و الکساندر زورف 6-4، 3-3 جلو افتاد. از جی جی ولف.

النا ریباکینا، قهرمان ویمبلدون و نفر هفتم بانوان با برتری 6-3 و 6-3 مارکتا وندروسوا به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله