آفریقای جنوبی و انگلیس: داوید مالان به ریشه ها بازگشت و به بازدید کنندگان برای پیروزی در سری کمک می کند


داوید مالان به شهری که در آن بزرگ شده بود بازگشت و یکشنبه انگلیس را به پیروزی سریالی در برابر آفریقای جنوبی در دومین مسابقه بین المللی Twenty20 در پارک بلند در پاارل راهنمایی کرد. مالان چپ دست 55 توپ از 40 توپ را ایجاد کرد تا یک تعقیب و گریز دشوار را لنگر بیندازد. انگلیس با چهار ویکت و یک توپ به هدف 147 رسید. مالان ، 33 ساله ، در انگلیس متولد شد اما در پاارل بزرگ شد و در دبیرستان محلی تحصیل کرد. او اولین بازی کلاس اول خود را برای تیم استانی Boland در Boland Park در فوریه 2006 انجام داد قبل از اینکه به انگلیس برگردد و برای میدلکس بازی کند.

اخبار

وی به تلویزیون SuperSport گفت: “کریکت من از داخل تورهای عقب اینجا آموخته شد.” “خوب بود که به خانه آمدم و در یک بازی برای انگلیس پیروز شدم.”

آفریقای جنوبی فقط پس از اعزام به زمین آهسته و کمک به چرخنده ها ، فقط توانست 146 را برای شش نفر مدیریت کند. Adil Rashid ، چرخنده پا ، دو را برای 23 گرفت.

انگلیس در جواب تلاش کرد ، و تابرایز شمسی چرخاننده مچ دست چپ ، بهترین سه حرفه را برای 19 گرفت و اسلحه های بزرگ انگلیس ، جوس باتلر ، جانی بایرستو و بن استوکس را اخراج کرد.

مالان ، که در شماره سه خفاش می کرد ، اعتراف کرد که در ابتدای وقت تلاش کرده است تا توپ را وقت بگیرد اما لمس خود را در یک جایگاه پنجم 51 با کاپیتان Eoin Morgan پیدا کرد قبل از اینکه به یک مرز ورزشی در مرز طولانی برود .

Reeza هندریکس پرش کرد تا توپ را برای شش دقیقه متوقف کند و از مرز خارج شود اما برای تکمیل توپ به زمین برگردد.

مورگان نسبت به تلاش “تقریباً متوسط” در برد پنج برد وی انگلیس در اولین مسابقه انتقاد کرده بود ، اما گفت عملکرد روز یکشنبه پیشرفت بزرگی است.

“همه در اتاق تغییر تلاش بولینگ را تحسین می کنند و آفریقای جنوبی را با نمره بسیار طولانی عقب می اندازند.”

مورگان گفت که او همیشه اطمینان داشت که با وجود پایین آمدن گردشگران برای اجرای بیشتر تعقیب و گریز ، عمق مبارزه انگلیس غالب خواهد شد.

مورگان گفت: “تجربه کمک می کند.” “عصب خود را نگه دارید ، چندین بار آنجا بوده اید.”

تبلیغ شده

کینتون دی کاک ، کاپیتان آفریقای جنوبی گفت که او معتقد است تیمش در یک مسابقه فشرده دیگر بدشانس بوده است.

“داوید واقعا خوب بازی کرد. یک بار دیگر بچه های ما واقعا خوب بازی کردند. این برای ما مایه تاسف است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله