آفریقای جنوبی در مقابل انگلیس: یکی دیگر از تست های کریکت آفریقای جنوبی COVID-19 مثبت

آفریقای جنوبی در مقابل انگلیس: یکی دیگر از تست های کریکت آفریقای جنوبی COVID-19 مثبت

انگلستان و آفریقای جنوبی قرار است شاخ ها را در سه ODI و سه T20 قفل کنند.© توییتر


کریکت آفریقای جنوبی تأیید کرده است که یک بازیکن دیگر پس از مرحله دوم آزمایش اجباری پیش از تور محدود بازی ها برابر انگلیس ، آزمایش COVID-19 را نشان داده است. این بازیکن در حال حاضر از سایر اعضای تیم جدا شده و به محل اقامت مناسب و مجزا با تأثیر فوری منتقل شده است. کادر پزشکی و پشتیبانی تیم برای اطمینان از سلامتی جسمی و سلامتی روحی بازیکن را زیر نظر خواهند گرفت. CSA هویت بازیکنی را که آزمایش COVID-19 مثبت داشته است ، فاش نکرده است.

اخبار

CSA در یک انتشار رسمی گفت: “مدیریت تیم و کریکت آفریقای جنوبی (CSA) در ارتباط نزدیک با همتایان خود از شورای کریکت انگلیس (ECB) هستند تا از شفافیت کامل و مسئولیت پذیرترین برنامه اقدام پیش رو اطمینان حاصل کنند.”

CSA همچنین تصریح کرد که مسابقه تمرین بین تیمی که قرار بود روز شنبه 21 نوامبر لغو شود. دو بازیکن – مارکو مارایس و استفان تایت که پس از انتشار نتایج اولین آزمایش COVID-19 در روز دوشنبه به اردوگاه دعوت شدند تا تیم را در آماده سازی برای بازی تمرین کمک کنند ، دیگر به تیم نمی پیوندند.

تبلیغ شده

پیش از این ، روز چهارشنبه ، CSA تأیید کرده بود که یک بازیکن از نظر COVID-19 مثبت است و در نتیجه ، سه بازیکن به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در انزوا قرار گرفتند.

انگلستان و آفریقای جنوبی قرار است شاخ ها را در سه ODI و سه T20 قفل کنند. اولین T20I جمعه 27 نوامبر در کیپ تاون برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله