آزمایشات Max Verstappen برای ویروس کرونا بعد از تماس با لوئیس همیلتون مثبت

آزمایشات Max Verstappen برای ویروس کرونا بعد از تماس با لوئیس همیلتون مثبت

لوئیس همیلتون و ماکس ورستاپن پس از جایزه بزرگ بحرین روی سکو.© خبرگزاری فرانسه


ماکس ورستاپن پیش از مسابقه گراند پریس آخر هفته ساخیر ، یک آزمایش منفی برای COVID-19 پس داده است زیرا او آخر هفته گذشته با “لوئیس همیلتون” تماس نزدیک داشته است. هامیلتون ، قهرمان هفت بار که به تازگی تاجگذاری کرده است ، روز دوشنبه پس از پیروزی در جایزه بزرگ نمایشی بحرین ، که در آن تریبون های تریبون و تعهدات رسانه ای پس از مسابقه را با ورشتاپن تقسیم کرد ، نتیجه آزمایش مثبت را به دست آورد. بر اساس گزارش های خبری هلند ، هلندی روز چهارشنبه مورد آزمایش قرار گرفت و نتیجه او منفی بود.

اخبار

ورستاپن همچنین در وب سایت خود فاش کرد که وی یکشنبه گذشته در پی سقوط گلوله آتشین رومن گروسژان و فرار معجزه آسا با خانواده اش تماس گرفته است.

وی گفت: “سقوط Grosjean شدید بود.” “من با پدر و خواهرم وقت گذرانی کردم و گپ زدم و چند پیام دادم.

“هنگامی که پرچم قرمز به اهتزاز درآمد و ما هنوز در راه گودال بودیم ، شعله های آتش را دیدیم.

“این بدترین لحظه بود. در آن زمان ، من نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است یا اینکه او هنوز از ماشین خارج نشده است.

“هنگامی که به گودال رفتیم ، روی صفحه مشاهده کردیم که Grosjean از ماشین بیرون پریده است. سپس شما می دانید که خوشبختانه وضعیت نسبتاً خوبی نیست.

“تصادفات اتفاق می افتد ، که البته اتفاق خوبی نیست. این ضربه بزرگی بود که امیدوارید هرگز اتفاق نیفتد.”

تبلیغ شده

ورستاپن پیشنهاد خواهد کرد که از غیبت همیلتون برای گرفتن پیروزی استفاده کند و خواستار کسب مقام نایب قهرمانی رانندگان پیش از هم تیمی مرسدس انگلیس ، والتی بوتاس باشد.

جورج راسل انگلیسی در آخر هفته توسط ویلیامز آزاد شد تا جایگزین همیلتون شود در حالی که پیترو فیتی پالدی برزیلی اولین بازی خود را به عنوان جانشین گروژین در تیم هاس انجام داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله