آر اشوین در بازی بولینگ محمد شامی به شکل مربعی کامل شکست می خورد. واکنش هاردیک پاندیا را نمی توان از دست داد

آر اشوین در بولینگ محمد شمیس برش مربعی کامل را شکست.  واکنش هاردیک پاندیاس را نمی توان از دست داد

IPL 2023: RR GT را با سه ویکت شکست داد© توییتر

راجستان رویالز روز یکشنبه با سه ویکت گجرات تایتانز را شکست داد و چهارمین برد خود در IPL 2023 را کسب کرد و در جدول امتیازات به مقام نخست رسید. پس از اینکه دیوید میلر و شوبمن گیل به ترتیب 46 و 45 ران را شکستند، مدافعان قهرمانی مجموعاً 177 بر 7 را در 20 اور ثبت کردند. بعداً، رویالز در 19.2 اور، با کوبش باشکوه سانجو سامسون کاپیتان خود که 60 ران داشت، هدف را تعقیب کردند، و سپس شیمرون هتمایر 56 ران ضربه زد. جدای از این، بازی کوتاه 10 ران راویچاندران اشوین، کار را برای رویالز آسانتر کرد.

در اوور نوزدهم، زمانی که RR به 23 توپ از 12 گل نیاز داشت، محمد شامی ضربان‌دار در دومین تحویل، دهرو جورل را برای 18 گل اخراج کرد. سپس این اشوین بود که بالا آمد و شامی را برای یک مرز و شش در تحویل پشت سر هم شکست. قتل عام اشوین، هاردیک پاندیا، کاپیتان GT را ناامید کرد و او ناراحتی خود را پس از اینکه شامی برای یک مرز مورد اصابت قرار گرفت، به اطلاع او رساند.

https://www.youtube.com/watch?v=bl7BCnosi1M

قابل توجه است که شامی در همان توپ بعدی اشوین را اخراج کرد، اما هیچ تفاوتی نداشت زیرا شیمرون هتمایر در ادامه بازی را با چهار تحویل به پایان رساند.

با این برد، سلطنتی ها از شکست دادن تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا در سه مسابقه شکست خوردند و با هشت امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

با توجه به اینکه قهرمانان IPL در سال 2008 در یک مرحله به 4 به 2 کاهش یافتند، یاشاسوی جیسوال (4) و جاس باتلر (0) را از دست دادند و توانستند تنها 26 ران را در پاورپلی مدیریت کنند، این پیروزی شیرین تر خواهد بود.

هتمایر 26 ساله رنگ بازی را تغییر داد و توپ 26-56 شکست ناپذیری را شکست. ضربه با دو ضربه چهار و پنج ماکسیمم همراه بود و در زمانی رخ داد که اوضاع برای تیم تحت رهبری سانجو سامسون دشوار به نظر می رسید.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله