آرسنال برای مقابله با سفر داخلی دبی وینگر برزیلی ویلیان

آرسنال برای مقابله با وینگر برزیلی ویلیانس سفر دبی در داخل کشور

میکل آرتتا ، سرمربی آرسنال گفت که وی با سفر غیر مجاز ویلیان به وبی ، به دبی برخورد کرده است.© خبرگزاری فرانسه


میکل آرتتا ، سرمربی آرسنال گفت که او با سفر غیر مجاز ویلیان به وینگر به دبی برخورد کرده است ، اما مشخص نمی کند که این بازیکن برزیلی برای سفر روز یکشنبه لیگ برتر به لیدز کنار گذاشته خواهد شد. ویلیان در اینستاگرام در استیکخانه Nusr-Et در دبی با مالک مشهور نصرت گوکچه ، معروف به “Salt Bae” در دبی تصویر شده است. تحت محدودیت ویروس کرونا در انگلستان ، سفرهای بین المللی غیر از اهداف محدود مانند کار یا تحصیل مجاز نیستند. با این حال ، امارات متحده عربی در لیست قرنطینه انگلستان نیست و برزیلی 32 ساله توانسته است این هفته به تمرینات خود برگردد.

اخبار

آرتتا روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود گفت: “هر اتفاقی که بیفتد اتفاقاتی که انتظار نداریم تلاش خواهیم کرد تا آنها را در داخل حل کنیم.

“این مورد پرداخته و توضیح داده شده است. ما گفتگویی داشتیم و آنچه انتظار داشتم را توضیح دادم.

“برای هر بازیکن ، در حال حاضر عوامل شخصی زیادی وجود دارد.”

آرتتا مجبور شد با یک سری مسائل در زمان وقفه بین المللی کنار بیاید ، زیرا محمد الننی و سد کولاسیناچ هنگام حضور در تیم های ملی از نظر ویروس کرونا مورد آزمایش مثبت قرار گرفتند.

گزارش شده است که دیوید لوئیز و دانی سبالوس نیز در زمین تمرین قرار داشتند که منجر به ضربه لوئیز به صورت سبالوس شد.

و کاپیتان توپچی ها پیر اومریک اوبامیانگ مجبور شد یک شب را در زمین فرودگاه با هم تیمی هایش در گابن بگذراند ، زیرا آنها از گمرک در گامبیا به تأخیر افتادند.

تبلیغ شده

آرتتا در اوبامیانگ ، که قرارداد جدیدی را به ارزش 463000 دلار گزارش داد ، در ماه سپتامبر اضافه کرد: “این یک تجربه بود.”

“من به او گفتم من مطمئن هستم که سالهاست که روی زمین نخوابیده ای. این را به عنوان یک تجربه در نظر بگیر و وقتی شب در رختخواب خود هستی ، به این فکر کن که چقدر خوب است ، چقدر راحت است و چقدر خوش شانس است شما هستید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله