“آرجون در … از ساچین پیشی گرفته است”: راوی شاستری در مورد اکسپلویت های IPL دوو پدر و پسر

راوی شاستری، سرمربی سابق هند، آرجون را به خاطر نشان دادن “روشنی فکر” تحسین کرد.© BCCI/IPL

سرخپوستان بمبئی در مسابقه عصر روز شنبه در مسابقات IPL 2023 در ورزشگاه وانکهده به مصاف پنجاب کینگز خواهند رفت. در مسابقه قبلی خود، MI با آرجون تندولکار، پسر ساچین تندولکار بزرگ، سان رایزرز حیدرآباد را در جاده شکست داد و از 20 ران در آخرین اور دفاع کرد. در توپ ماقبل آخر مسابقه، آرجون بوونشوار کومار از SRH را اخراج کرد تا اولین ویکت IPL خود را بردارد، شاهکاری که پدرش در طول مدت حضورش در لیگ پول نقد نتوانست به آن دست یابد.

راوی شاستری، سرمربی سابق تیم هند، قبل از بازی MI مقابل PBKS، از آرجون به خاطر نشان دادن “روشنی فکر” هنگام بولینگ آخرین بازی مقابل SRH تمجید کرد.

“در روشی که آرجون آن بازیکنان را در فینال اعدام کرد، روشنی فکر وجود داشت. او به طرز درخشانی روی تغییر سرعت کار کرد و اکنون به چیزی رسیده است که پدرش نتوانسته است. ساچین هرگز ویکت IPL نداشته است و آرجون موفق شده است. شاستری در برنامه “کریکت لایو” ستاره اسپورت گفت که از او پیشی گرفت.

هندی‌های بمبئی که در رده ششم جدول امتیازی قرار دارند، با شروع ضعیفی با شکست در دو بازی اول، توانسته‌اند با پیروزی مقابل دهلی کپیتالز، نایت رایدر کلکته و سان‌رایزرز حیدرآباد به طرز چشمگیری به عقب برگردند.

تیم تحت رهبری روهیت شارما در حال حاضر وقتی به مصاف PBKS می‌رود، به چهارمین برد متوالی دست پیدا می‌کند، تیمی که در غیاب کاپیتان همیشگی‌شان و شیخار داوان، بهترین گلزن، که بعید است مقابل تیم سابقش بازی کند، دچار لکنت شده است.

PBKS که در رده هفتم جدول امتیازات قرار دارد، از مجموع 6 بازی سه برد برای نشان دادن دارد، اما هر سه باخت در چهار بازی اخیر آنها رخ داده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله