آرجون تندولکار اولین ویکت IPL را در تنش آخرین بار برای MI در مقابل SRH، روهیت شارما اکستاتیک می گیرد. تماشا کردن

تماشا کنید: آرجون تندولکار اولین ویکت IPL را در تنش آخرین بار برای MI در مقابل SRH می گیرد، روهیت شارما اکستاتیک

آرجون تندولکار پس از اسکال کردن اولین ویکت خود در IPL 2023 با هم تیمی های MI جشن می گیرد.© توییتر

اولین بازی آرجون تندولکار در IPL به طور گسترده ای دنبال شد زیرا او اولین بازی خود را در لیگ برتر هند (IPL) برای هندی های بمبئی مقابل کلکته نایت رایدرز انجام داد. در حالی که آرجون، پسر ساچین تندولکار، در اولین مسابقه خود نتوانست هیچ ویکتی اسکالپ کند، انتظار در دومین مسابقه او به پایان رسید، آن هم در آخرین بازی پر تنش مقابل سان رایزرز حیدرآباد. در حالی که SRH در آخرین اور به 20 ران نیاز داشت، آرجون اولین ویکت خود را روی توپ پنجم اسکالپ کرد و بوونشوار کومار را که توسط روهیت شارما در کاورها گرفتار شده بود اخراج کرد. قبل از آن، آرجون به نظر می‌رسید که نقشه‌ای را دنبال می‌کرد و چند نفر از بازیکنان خوب را برای نگه داشتن ضربه‌های SRH به او تحویل داد.

MI در نهایت با 14 ران برنده شد زیرا روهیت شارما پس از اینکه آرجون اولین ویکت خود را به دست آورد، به وجد آمد.

تماشا کنید: آرجون تندولکار اولین ویکت IPL را در تنش اوور می گیرد، روهیت اکستاتیک

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه در لیگ برتر هند، میزبان سان‌رایزرز حیدرآباد را با ۱۴ دوش شکست دادند. کامرون گرین یک نیم قرن به‌موقع به ثمر رساند تا به سرخپوستان بمبئی کمک کند تا پس از درخواست خفاش کردن، یک 192 چالش برانگیز را به مدت پنج ارسال کنند. سپس تیم میزبان در فواصل زمانی معین ویکت های خود را از دست داد و در 19.5 اور به مدت 178 باول بیرون رفت.

پیش از این، گرین امتیاز شکست ناپذیری را به دست آورد.

ایشان کیشان (38) و تیلاک ورما (37) نیز کمک های ارزنده ای ارائه کردند.

مارکو یانسن (2/43) دو ویکت برای تیم میزبان به دام انداخت در حالی که بوونشوار کومار (1/31) و تی ناتاراجان (1/50) هر کدام ویکت ها را به دست آوردند.

امتیازات مختصر: هندی های بمبئی 192 برای 5 در 20 اور (کامرون گرین 64 خارج نشد؛ مارکو یانسن 2/43) سانرایزرز حیدرآباد 178 همه در 19.5 اور (مایانک آگاروال 48؛ رایلی مردیت 2/33)

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله