“آرامش هاردیک پاندیا یادآور ام اس دونی است”: تمجید بزرگ سونیل گاواسکار برای کاپیتان GT قبل از فینال IPL 2023

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق تیم هند، هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز را تحسین کرد و گفت آرامشی که او به تیم می آورد او را به یاد ماهندرا سینگ دونی افسانه ای می اندازد. تایتان ها، تحت هدایت پاندیا، پس از شکست قهرمانان پنج دوره هندی بمبئی با 62 ران در مقدماتی 2، به دومین فینال پیاپی IPL خود راه یافتند تا با چنای سوپر کینگز برنده چهار دوره قله، درگیری قله را ترتیب دهند.

گاواسکار به ستاره اسپورت گفت: “او (هاردیک) در مورد تحسین و علاقه خود به MSD، درست مانند همه کسانی که حرفه MSD را دنبال کرده اند، بسیار باز بوده است. .

اما وقتی نوبت به مسابقه می رسد، جو کاملا متفاوتی خواهد بود. این یک فرصت بسیار خوب از هاردیک پاندیا است تا نشان دهد چقدر سریع یاد گرفته است.” پاندیا که کاپیتانی را در فصل افتتاحیه GT سپرد، تیم را به اولین عنوان IPL هدایت کرد.

گاواسکار گفت: “زمانی که او سال گذشته برای اولین بار کاپیتان شد، هیچ کس نمی دانست چه انتظاری دارد زیرا او یکی از هیجان انگیزترین و هیجان انگیزترین کریکت بازها نیز بوده است. اما این بخش هیجان انگیز را در سال گذشته دیده ایم.”

“آرامشی که او به تیم وارد می کند یادآور MSD است. این تیم شادی است، دقیقاً همان چیزی است که ما در CSK نیز می بینیم. هاردیک باید برای آن اعتبار زیادی قائل شود.” گاواسکار همچنین موفقیت GT را مدیون آشیش نهرا مربی دانست.

“نمی‌خواهم آشیش نهرا را از دست بدهم. او یک نفر است، وقتی در رختکن یا جعبه ارتباط است، نمی‌توانی بخندی. او زندگی را بسیار آسان جلوه می‌دهد و یکی از تیزترین مغزهای جیرجیرک را دارد. ” پیرمرد 73 ساله.

گجرات در مقدماتی 1 به CSK شکست خورده بود. آنها روز یکشنبه یک بار دیگر در اردوی دونی در فینال بازی خواهند کرد و گاواسکار گفت که نبرد سختی برای تیم چنای خواهد بود.

“آنها (GT) همیشه یک تیم درجه یک بوده اند. به نحوه صدرنشینی آنها در جدول نگاه کنید. آنها با 20 امتیاز به پایان رسیدند، 3 بیشتر از چنای سوپر کینگز. این به شما می گوید که چگونه گجرات تایتانز در مراحل لیگ برتری داشت. نباید تعجب کرد که آنها به فینال رسیدند. آنها کریکت قهرمانی بازی کرده اند.

و به همین دلیل است که در فینال حضور دارند. CSK می داند که یک مبارزه واقعی و واقعی در دستان خود دارد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله