لیگ برتر هند ، RCB و SRH: ویرات کوهلی فقدان “شجاعت” را برای از دست دادن 5 ویکت در مقابل SunRisers حیدرآباد مقصر می داند

IPL 2020: ویرات کهلی کمبود را مقصر می داند

IPL 2020 ، RCB vs SRH: Royal Challengers Bangalore در دیدار نهایی خود برابر پایتخت های دهلی به یک پیروزی احتیاج دارد.© BCCI / IPL


به دنبال شکست با اختلاف پنج ویکت در برابر SunRisers Hyderabad (SRH) ، سریر سلطان Royal Challengers Bangalore (RCB) ، ویرات کوهلی ، از بازیکنان خود به دلیل عدم شهامت کافی در خفاش انتقاد کرد. RCB به ازای از دست دادن هفت ویکت در 20 گرایش به 120 دوش محدود محدود شد ، و هدف فقط 121 دوش برای حریفانشان بود. حق رای دادن مستقر در حیدرآباد در 14.1 اوور آن را تعقیب کرد. جوش فیلیپ افتتاح کننده استرالیایی با جمع آوری 32 اجرا در 31 زایمان ، بالاترین گلزن بود. بتمن های دیگر از جمله خود کوهلی نتوانستند تاثیری بگذارند ، بولینگ های SRH از بین صف بازی می کنند. حالا RCB باید در دیدار نهایی لیگ برابر پایتخت دهلی (DC) پیروزی را تضمین کند تا در رقابت برای کسب مقام دوم باقی بماند.

اخبار

کوهلی اعتراف کرد که در مجموع 120 مورد هرگز کافی نبوده و افزود که 140 مورد مناسب تر برای “نوع ویکت” بوده است.

“این هرگز کافی نبود. ما فکر می کردیم 140 ممکن است مجموع خوبی برای ورود به بازی با این نوع ویکت باشد. ما در تمام مراحل کار به اندازه کافی شجاع نبودیم و به آنها اعتبار می دادیم – آنها از زمین به خوبی استفاده کردند و تغییر سرعت “

تبلیغ شده

کوهلی همچنین “شبنم” را به عنوان عاملی برجسته کرد که طرفش نتوانسته بود آن را پیش بینی کند ، و دومین دوره را مرحله ای عنوان کرد که بازی “به شدت تغییر کرد”.

وی افزود: “اوضاع در اواخر دوره به شدت تغییر كرد. شبنم زیادی وجود داشت كه ما كاملاً پیش بینی نمی كردیم ، آنها سرانجام آن را با پرتاب آب به دست آوردند. در پایان نگه داشتن توپ بسیار دشوار بود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله