FIA تحقیق در مورد سقوط رومین گروژین را در جایزه بزرگ بحرین آغاز کرد


روسای اتومبیلرانی روز پنجشنبه از آغاز تحقیقات در مورد سقوط آتشین رومین گروسژان در بحرین خبر دادند و گفتند كه انجام تحقیقات قانونی “حدود شش تا هشت” هفته طول می كشد. راننده فرمول یک فرانسوی پس از برخورد با دانیل کویت در اولین دور گرندپری یکشنبه ، به طریقی خود را فقط از روی سوختن دستان و شکستگی پای چپ خلاص کرد. وی روز چهارشنبه بیمارستان را ترک کرد. بلافاصله پس از این حادثه تکان دهنده ، تمجیدهای گسترده ای برای اقدامات ایمنی مدرن در این ورزش وجود داشت ، اما همچنین نگرانی در مورد آنچه راس براون ، مدیر عامل ورزش موتور F1 ، شکست های “غیرقابل پیش بینی” توصیف کرد.

اخبار

فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) اعلام کرد که “تجزیه و تحلیل دقیق از تصادف رومین گروسژان در جایزه بزرگ 2020 بحرین را آغاز کرده است”.

مدیر ایمنی FIA ، آدام بیکر گفت: “با وجود اطلاعات زیادی که در فرمول 1 موجود است ، به ما امکان می دهد هر عنصر رخ داده را به طور دقیق تعیین کنیم و این کار قبلاً آغاز شده است.

“ما این تحقیق را بسیار جدی می گیریم و یک روند دقیق را دنبال خواهیم کرد تا دقیقاً بفهمیم چه اتفاقی افتاده است قبل از پیشنهاد پیشرفت های بالقوه.”

کاوشگر FIA عوامل مختلفی از جمله کلاه ایمنی Grosjean ، مهار ایمنی ، سرستون ، خاموش کننده اتومبیل و محافظ کابین خلبان Halo را بررسی خواهد کرد.

به نظر می رسد دستگاه هالو به نجات جان گروژژان کمک کرده است زیرا ماشین وی پس از کار در یک مانع ، دو تکه شد.

براون روز یکشنبه گفت: “هاله” روز را نجات داد و رومن را نیز نجات داد.

“در ابتدا در بحث توسعه بحث و مجادله وجود داشت ، اما اکنون نمی توان تردیدی داشت ، بنابراین برای کسانی که برای معرفی تلاش می کنند کلاه بگذارید.”

اما وی افزود: “آتش نگران کننده است. شکاف در مانع نگران کننده است و مانع از هم می پاشد ، اما ما می توانیم از ایمنی ماشین خوشحال باشیم – که امروز ما را از این طریق عبور داد ، اما همه چیز به روشی غیر قابل پیش بینی شکست خورد.

“ما مدت زیادی است که چنین چیزی را ندیده ایم ، اما شکاف سد به طور معمول منجر به مرگ می شود.”

تبلیغ شده

FIA دوربین پرسرعت نصب شده روی ماشین Grosjean را که رو به راننده است ، بررسی خواهد کرد.

همچنین داده ها از شتاب سنج های داخل گوش که برای اندازه گیری حرکت سر راننده در داخل مجرای گوش راننده قرار گرفته اند ، جمع آوری می شوند.

مباحث ذکر شده در این مقاله