رتبه,های,برتر,حرف,آخر,در,کنکور,❼❾,و,❽❾,همراه,با,یک,سورپرایز,ویژه,خبرهای روز" />

رتبه های برتر حرف آخر در کنکور ❼❾ و ❽❾ همراه با یک سورپرایز ویژه

اما امسال و بعد از استفاده از دی وی دی ادبیات حرف آخر با تدریس استاد محسن منتظری به درصد 80 در ادبیات دست پیدا کردند. با خود میگوید که من برای این تست در جلسه ی کنکور 5 دقیقه وقت گذاشتم و در آخر هم اشتباه زدم اما استاد منتظری زیر 20 ثانیه فقط با الگوی ماشین (که این الگو را در ریاضی جامع 1 حرف آخر تدریس میکنند) حل میکنند. به همین دلیل در اینترنت در مورد آن تحقیق کردم و فیلم های زیادی از این موسسه دیدم و گفتم نه واقعا روش هایی که تدریس میکنند مانند قضا و قدر استاد یوسفیان پور که 20 صفحه کتاب درسی را در 5 دقیقه آموزش میدهند برای کل سؤالات پاسخگو میباشد. به همین دلیل مجموعه را تهیه کردم و از این کار واقعا خوشحال هستم چون راه را خیلی خیلی برای من هموار ساخت. شعار شهودی سازی در حرف آخر فقط یک حرف نیست و واقعا عملی هم میشود و تمامی مطالب به صورت شهودی بدون فرمول به شما آموزش داده میشود . از درخشان ترین رتبه های برتر حرف آخر 98 میتوان به سجاد علیزاده اشاره کرد که بعد از سه سال پشت کنکور بودن توانست به رتبه 87 تجربی و 13 زبان دست پیدا کند.

همانطور که میدانید مدت زمان پاسخگویی به 30 تست ریاضی 47 دقیقه است و مهراد زارع در 330 دقیقه کل سؤالات این درس را حل کرد و خاطر نشان کرد که دلیل سرعت بالای او این بود که مشاه تمامی سؤالات را قبلا در پکیج ریاضی استاد منتظری و 20 آزمون مشاهده کرده بود. آقای علیزاده دینی را 100 و زبان را در هردو رشته 90 درصد زد. آقای رضا عطار پور رتبه 34 رشته ریاضی که رازهایی در رابطه با اینکه چگونه توانست در 15 دقیقه عربی را 85 درصد بزند و در درس عربی 5 دقیقه برای خود زمان بخرد و همچنین در 7 دقیقه دینی را 90 بزند و 10 دقیقه هم در این درس برای خود زمان پس انداز کند صحبت میکند. در این ویدیو آقای متین جمالیان از بهانه هایی که در سال اول مانع موفیقت او شدند صحبت میکند و اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار داوطلبان قرار میدهد.

هر کاری که میخواهید انجام دهید حتما باید سخنی هایی را تحمل کنید و هیچ موفقیتی آسان به دست نمی آید . در ابتدا با توجه به حرف هایی که درمورد دی وی دی های کنکوری شنیده بودم امتناع کردم اما بعدا بخاطر اعتمادی که به دوستم داشتم اول ریاضی را گرفتم و در کمال تعجب درصدم در اولین آزمون از 17 به 70 کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر رسید. حتما نام پروژه 6040 حرف اخر را شنیده اید. نظر دوطلبانی که با این مشاورین کار میکنند را در صفحه نظرات در مورد حرف اخر بخوانید. در سال 96 رتبه ی بدی به دست می آورد. جالب است بدانید امیرحسین داودی سال قبل رتبه 3000 کسب کرده بود و در کنکور 98 که کسب رتبه خیلی سخت تر از سال قبل بود توانستن به رتبه 617 برسد. بهزاد خادمی ساکن شهر تکاب در آذربایجان غربی، در سال 93 اولین کنکور خود را در رشته ی تجربی شرکت کرد اما به نتیجه ی ایده آل خود نرسید و از کنکور فاصله گرفت .

سال 98 جزو درخشان ترین سال های فعالیت موسسه حرف آخر با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری به شمار میآید چرا که با آمار درخشانی که در کسب رتبه برتر های کنکور 98 حرف آخر ایفا کرد جایگاه خود را چندین مرتبه در بین موسسات و منابع کنکور تقویت کرد و به برترین تولید کننده محصولات آموزشی لقب یافت. همچنین در رابطه با دین و زندگی کنکور 97 که از کل سه رشته ی ریاضی تجربی و انسانی فقط سه نفر تواسنتند در این درس به درصد 100 برسند نیز خاطر نشان کرد که درصد دین و زندگی خود را مدیون استاد یوسفیان پور هستم چرا که کل دین و زندگی را فقط با 14 الگو به ما آموزش میدهند. پاسخ: از مشاوره نیز بی نیاز خواهید شد زیرا برنامه ای که توسط اساتید برای هر درس تدوین شده است در اختیار شما قرار میگیرد و یک برنامه ساده نیست بلکه کاملا مشخص شده است داوطلب هرروز چه دروسی را باید مطالعه کند، از هر درس چه مباحثی را بخواند و برای خواندن هر مبحث چه قدر زمان harfeakhar بگذارد!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر هشتم لطفا از صفحه آموزش عربی کنکور ما بخواهید.