بهترین مدرس شیمی کنکور که شما را به آرزوهایتان میرساند !!!

شهرت و معروفیت رو با استفاده از تبلیغ میتونیم بدست بیاریم اما برای اینکه به عنوان “بهترین” شناخته بشیم باید دارای یک سری معیار ها باشیم که به ترتیب این معیار ها رو در انتشارات حرف آخر امروز معرفی میکنیم و در آخر هم فردی که واقعا بهترین مدرس شیمی کنکور ایران هست رو معرفی میکنیم و این لقب رو مشاورین و رتبه های برتر به او داده اند و هیچ اغراقی به کار برده نشده. قبل از اینکه این مقاله رو بنویسم توی گوگل بهترین اساتید رو سرچ کردم و متاسفانه سایت هایی رو دیدم که آمار های واقعا اشتباهی داده بودن و افرادی رو فقط به خاطر اینکه در زمینه ی کنکور به اسم و شهرت رسیدند به عنوان بهترین مدرس نوشته بودند. در حالت کلی و منطقی ما فردی را به عنوان بهترین مدرس شیمی انتخاب میکنیم که دارای 3 معیار باشد و این چهار معیار را به طور همزمان داشته باشد.

سومین عامل این بحث هم روش های منحصر به فرد است ؛ روش هایی که مختص خود او باشد و بتوان با استفاده از آن ها در سریع ترین زمان ممکن هر نوع تستی را حل کرد. حتما شما هم تجربه ی فرمول های فراوان را دارید به خصوص در بحث مسائل شیمی ، شاید الان بتوانید خوب آن ها را یاد بگیرید ولی با توجه به تجربه ی خود من به عنوان رتبه برتر کنکور ، سر جلسه ی کنکور حتی اسم خود را هم بخاطر استرس فراموش میکنید چه برسد به آن که حجم زیادی از فرمول ها را هم به یاد بیاورید و هرچقدر حجم فرمول ها کمتر باشد بیشتر به نفع شماست. اما شاهکار استاد شیروانی در بحث مسائل شیمی است که حتدود 50 درصد تست های شیمی را به خود اختصاص میدهد و در تمامی منابع برای مسائل فرمول باران میشوید. خودتان فکر کنید در سه ساعت بر 50 درصد شیمی کنکور مسلط شوید و در 19 ساعت هم تمامی تست هارا زیر ذره بین قرار میدهند.

دقت کنید که تبدیل شدن به بهترین مدرس شیمی ایران کار راحتی نیست ولی همین که به این نقطه دست یابند میتوانید کاملا از تجربه ی آن ها استفاده کنید و با خیال راحت به تدریس آن ها اعتماد کنید بدون هیچ آزمون و خطایی . بهترین مدرس شیمی ایران از دید رتبه های برتر و مشاورین چه کسی است ؟ ولی دوستان یادتون باشه هر کسی که نام داشته باشه نمیتونیم به عنوان ” بهترین ” در نظر بگیریم. بهترین مدرس شیمی باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ به جز اینکه وقت داوطلب که از هرچیزی با ارزش تر است گرفته شود این تست چه کاربردی داشت؟ اگر با استفاده از روش های او پیش بروید در بهترین و ایده آل ترین شرایط و کوتاه ترین زمان به هدف خود دست پیدا میکنید. خب دو مرود بالا هم اوکی شد ، آخرین مورد نتیجه است و فردی میتواند ادعای بهترین بهترین مدرس شیمی را داشته باشد که سال های قبل افرادی توانسته باشند با استفاده از تدریس او به نتایجی دست یافته باشند. دقیقا بهترین مدرس شیمی چنین نقشی ایفا میکند. در ادامه دلیل تبدیل استاد شیروانی به بهترین مدرس شیمی و نمونه ای از تدریس ایشان و راه های ارتباطی برای تهیه ی منابع استاد شیروانی را به شما معرفی حرف اخر خواهیم کرد.

خب هر مدرسی تست های مربوط به خود را دارد اما مشکل اینجاست که حتی در کتاب های کمک آموزشی هم مشاهده میکنید بعضی از مدرسین محترم تست هایی را طرح میکنند که کاملا از چارچوب کنکور خارج شده است و هیچ ربطی به کنکور ندارد. استاد غلامحسین شیروانی در سال های اخیر به عنوان برترین مدرس و استاد شیمی کنکور در ایران شناخته میشود و به محبوب ترین مدرس کشور تبدیل شده حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور است. این مورد دیگر تیر آخر است و سختترین مرحله برای تبدیل شدن به برترین مدرس شیمی کنکور ایران است. به وسیله ی تصویر سازی سخت ترین و گنگ ترین مطالب برای شما مانند آب خوردن میشود چرا که از اصل مفهوم سر در میآورید مثلا در مبحث ساختار اتم و آرایش الکترونی شما در قالب یک انیمیشن به درون اتم سفر خواهید کرد و همه چیز را لمس خواهید کرد در نتیجه دیگر نیازی به حفظ برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر کردن ندارید. یک ماشین خارجی و یک پیکان؛ برای اینکه راحت تر به مقصد برسید و همچنین از مسیر لذت ببرید و در عین حال در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسید کدام ماشین را انتخاب میکنید ؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از آموزش عربی کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.