“یک-دو سال پیش…”: حفاری ظریف آجینکیا رهانه در KKR، DC Post Resurrection در CSK

Ajinkya Rahane رهبری طلسم MS Dhoni را به خاطر تحول او در Chennai Super Kings می‌داند، زیرا این بازیکن کهنه‌کار هندی با قدرتی که قبلاً هرگز در لیگ برتر هند این فصل دیده نشده بود، طرفداران را شگفت‌زده کرد. رهانه نیم قرن دوم خود در فصل را به شدت مورد انتقاد قرار داد، یک توپ چشمگیر 29 توپ 71 که بیرون نیامد، تا در مسابقه IPL خود در اینجا یکشنبه در 49 ران CSK از KKR شکست بخورد.

رحانه در نشست خبری پس از بازی گفت: تنها چیزی که به شما می گویم… از ضربه زدنم بسیار لذت بردم، واقعا خوشحالم که در این مسابقه پیروز شدیم.

رهانه با اعتبار دادن به دونی، گفت که او فقط به یک فرصت نیاز دارد، چیزی که کاپیتان قهرمان جام جهانی به او داد تا فرم خود را دوباره کشف کند.

او گفت: “وقتی زیر نظر ماهی بای (MS Dhoni) بازی می کنید، فرصتی برای یادگیری چیزهای زیادی دارید. به عنوان یک بازیکن کریکت، همیشه می خواهید رشد کنید.”

“از طریقی که قالب در حال تکامل است، من احساس می کنم به عنوان یک فرد باید به رشد و توسعه مهارت های خود ادامه دهید.” رهانه 209 دوش از پنج اینینگ با میانگین 52.25 در این فصل دارد. و نرخ ضربات تورنمنت او – 199.04 – بالاترین میزان در بین ضربه‌زنان متخصص است.

“آمادگی من همیشه خوب بوده است. من همیشه سعی کردم خودم را بهبود ببخشم، یک یا دو ضربه جدید ایجاد کنم.

رحانه گفت: “اکنون به دلیل آمادگی تا اینجای کار و فرصتی که CSK به من داده شده، می توانم شوت هایم را نشان دهم.”

اگر بازی نکنم نمی توانم نشان دهم چقدر خوب هستم:

رهانه فصل گذشته در KKR حضور داشت و فرصت محدودی برای بازی تحت رهبری شریاس ایر به دست آورد. او هفت مسابقه انجام داد و تنها 133 دوش با نرخ ضربه کمتر از 104 به ثمر رساند.

باتر 34 ساله که پس از سریال در آفریقای جنوبی در ژانویه سال گذشته جایگاه خود را در سمت تست از دست داد، پس از خرید توسط طرف تحت رهبری Dhoni جان تازه‌ای گرفت.

CSK تنها طرفی بود که برای رهانه با قیمت پایه 50 لک روپیه پیشنهاد داد.

رهانه گفت: “نقطه عطف اینجاست که من فرصت بازی پیدا می کنم. وقتی CSK من را انتخاب کرد، واقعا خوشحال شدم. آنها به من فرصت دادند تا بازی کنم و خودم را ابراز کنم.”

او ادامه داد: “اگر می‌بینی، من یک یا دو سال پیش فرصت بازی پیدا نمی‌کردم. و اگر مسابقات بازی نکنی، چگونه نشان می‌دهی که چه تیرهایی در اسلحه خود داری.”

“اگر به طور مداوم بازی نکنید، نمی توانید سکته مغزی خود را به آنها نشان دهید.” رهانه در پاسخ به این سوال که آیا ضربه خیره کننده پاسخی به مخالفت او در KKR بود، گفت: “شما بچه ها باید تصمیم بگیرید. برای من، همه چیز این است که برای CSK خوب عمل کنم، من اجازه دادم خفاش حرف بزند.”

بهترین ها هنوز در راه است:

در کنار تیم هند، فرم رهانه ممکن است پنجره را برای بازگشت در فرمت توپ سفید باز کند. رهانه آخرین بار در سال 2016 در T20 Internationals بازی کرد، در حالی که او از سال 2018 در ODI بازی نکرده است.

اما رهانه می خواهد در زمان حال زندگی کند و برای CSK به خوبی ادامه دهد.

“طبیعاً وقتی کسی خوب عمل کند، صحبت هایی انجام می شود. من خوشحالم که مردم چیزهای خوبی در مورد من می گویند و به من فکر می کنند. اما وظیفه من این است که در لحظه بمانم، هر بار به یک مسابقه فکر کنم و به CSK کمک خوبی کنم. .

“هنوز احساس می‌کنم بهترین‌هایم هنوز در راه است، واقعاً از تمام ضربه‌ها (این فصل) لذت بردم.

او گفت: “من فقط می‌خواهم به همین روش ضربه بزنم، به کمک کردن برای تیم ادامه دهم، زیاد به خودم، نتایج و نتیجه فکر نکنم. اگر این کار را انجام دهم واقعا خوشحال خواهم شد.”

رهانه همچنین گفت که او همیشه تشنه عملکرد خوبی برای تیمش بود، چه برای فرنچایز خود یا هند.

“هدف برای من این است که برای تیم خوب کار کنم، چه برای تیم CSK یا تیم هند بازی کنم. به جای فکر کردن به خود، نتیجه یا نتیجه، به فکر تیم باشید.

او امضا کرد: “هدف این است که چقدر بد می خواهید برای تیم خود خوب عمل کنید، و چقدر بد در مورد تیم خود فکر می کنید. بنابراین این تنها چیز من است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله