یوورج سینگ تصاویر سفر خود را در سفر برج خلیفه به اشتراک می گذارد ، هزل کیچ او را اذیت می کند

هازل کیچ در مورد پست اینستاگرامی یووراج سینگ نظر زیبایی ارائه داد.© اینستاگرام


Yuvraj Singh همه کاره سابق هند در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و تصاویری از سفر خود به برج خلیفه در دبی را به اشتراک گذاشت. “#برج خلیفه !!!!” او عنوان را زیرنویس کرد. در تصاویر ، چپ دست پرشور دیده می شود که با برج برج خلیفه در پس زمینه ایستاده است. همسرش هازل کیچ ، که اغلب در فعالیت های اجتماعی یوراج فعالیت می کند ، با اظهار نظر ظاهر شد. او روی پست خود نوشت: “سلام خوش تیپ!” همبازی سابق Yuvraj ، Harbhajan Singh نیز در اظهار نظری به پنجابی در مورد پست خود رد کرد.

اخبار

تصویر

طرفداران نیز عشق خود را در بخش نظرات نشان دادند.

دبی ، روز سه شنبه میزبان فینال لیگ برتر هند (IPL) 2020 بود. سرخپوستان بمبئی با پنج ویکت پیروزی پایتخت دهلی را شکست دادند تا پنجمین جام IPL خود را کسب کنند.

Yuvraj Singh در سال 2019 از کریکت بازنشسته شد. همه کاره های خوش نام و حرفه ای فعالیت بین المللی تقریباً 17 ساله را با 8701 دویدن از 204 بین المللی یک روزه ، 1900 دویدن از 40 تست و 1177 دویدن از 58 Twenty20 بین المللی را به پایان بردند.

تبلیغ شده

وی یکی از اعضای اصلی تیم های هند بود که قهرمان جام جهانی T20 2007 و جام جهانی 2011 شد.

یکی از به یادماندنی ترین لحظات او در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی T20 2007 برابر انگلیس بود ، زمانی که او استوارت برود را شش شش ثانیه زد و در عین حال رکورد سریعترین T20I نیم قرن را زد.

مباحث ذکر شده در این مقاله