یونس خان به عنوان مربی خفاشی پاکستان تا جام جهانی T20 2022 ادامه خواهد داد

یونس خان به عنوان مربی خفاشی پاکستان تا جام جهانی T20 2022 ادامه خواهد داد

یونس خان در 118 تست و 265 ODI برای پاکستان بازی کرد.© خبرگزاری فرانسه


کریکت سابق یونیس خان تا روز جام جهانی 2020 ICC در سال 2022 به عنوان مربی بتینگ مردان پاکستان ادامه خواهد داد. مسابقات جام جهانی 2022 قرار است در استرالیا برگزار شود. یونس قبلاً در تابستان امسال پاکستان را به انگلیس همراهی کرده بود و اکنون به مسئولیت های خود در مورد سریال های آینده در نیوزیلند که در 23 نوامبر تیم برای آن عزیمت می کند ، ادامه خواهد داد. هنگامی که با تیم ملی سفر نمی کنید ، یونس در مربیگری حنیف محمد در کراچی به عنوان مربی بتینگ مستقر خواهد شد. یک برنامه کاری با تیم ملی با عملکرد بالا تهیه خواهد شد.

اخبار

“من خوشحالم که به مدت طولانی به مجموعه کریکت پاکستان پیوسته ام. وقتی این تابستان به من فرصتی داده شد و کاملاً از وقتم لذت بردم احساس افتخار کردم و اکنون مشتاقانه منتظر ادامه کار با همان گروه از مردم در یک تور مهم در نیوزیلند ، “گفت: یونس در نسخه رسمی PCB.

“من به ویژه خوشحالم که دامنه کار من فراتر از وظایف ملی افزایش یافته است. من به همان اندازه علاقه مند و مشتاق کار در سطح داخلی با شناسایی خفاش های بالقوه و سپس کمک به آنها برای ارتقا مهارت خود هستم. با این حال ، می خواهم به همه طرفداران یادآوری کنم و پیروان می گویند که فرایندی برای دستیابی به تعالی وجود دارد و در حالی که برخی پیشرفتها به سرعت قابل مشاهده است ، این کار به سخت کوشی ، پشتکار و صبر نیاز دارد قبل از اینکه مهارتهای مورد نظر جاسازی شود و شروع به تولید نتایج مداوم کند. “

یونس در 118 تست 10،099 دوش را در بیش از 52 امتیاز کسب کرده بود. 7249 اجرا در 265 ODI و 442 اجرا در 25 T20I. او بیشترین سده های آزمایشی (34) را برای پاکستان به ثمر رسانده در حالی که بهترین شغل خود در 313 برابر سریلانکا در کراچی در سال 2009 باعث شده است تا در رده بندی ICC به مقام یک برسد.

تبلیغ شده

PCB همچنین ارشد خان ریسنده سابق آزمایش را به مدت یک سال به عنوان مربی بولینگ تیم ملی کرکت بانوان پاکستان منصوب کرد. ارشد 9 تست و 58 ODI بازی کرد و به ترتیب 32 و 56 ویکت گرفت.

انتصاب ارشد ظرف یک ماه پس از اینکه دیوید کنف ، کاپیتان سابق برمودا و گلامورگان به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب شد ، انجام شد. آرشاد پس از چهار بازی باقی مانده سوپرلیگ 2020 پاکستان ، جایی که با پیشاور زلمی درگیر است و به همراه دیوید ، در مسابقات قهرمانی ملی زنان T20 شرکت می کند ، این نقش را بر عهده خواهد گرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله