یوزوندرا چاهال پس از سوار شدن با تاکسی چمدانی با حسن نیت جو روت با هم تیمی ها تصادف کرد. تماشا کردن

تماشا کنید: تصادف یوزوندرا چاهال پس از تاکسی چمدانی به هم تیمی های جو روت

یوزوندرا چاهال با جو روت.© توییتر

Yuzvendra Chahal یک شخصیت جالب در زمین کریکت است. در حالی که بحث چرخش پای او دشوار است، گاهی اوقات حس شوخ طبعی او نیز کاملاً خارج از چارچوب است. قبل از IPL، یکی از ویدیوهای چاهال با جو روت، هم تیمی راجستان رویالز، در فضای مجازی پخش شد که در آن دو نفر در حال رقصیدن با آهنگ پنجابی دیده می‌شوند. حالا، چاهال دوباره با روت دستیار کامل او بود. در سفر اخیر تیم RR، چاهال سوار بر چمدان روت دیده می شود که از ارائه خدمات خود برای کمک به چهال خوشحال بود. این دو را می‌توان دید که با سرعت زیادی حرکت می‌کنند، زیرا با دو هم تیمی تصادف کردند، که غافلگیر شدند، اما در نهایت به خنده پایان دادند.

چاهال در مسابقه ای با نایت رایدر کلکته (KKR) در باغ ادن، تاریخچه ای را نوشت، زمانی که ساق اسپینر 184مین ویکت خود را در مسابقات به دست آورد. چاهال، کاپیتان KKR، نیتیش رانا را تشویق کرد تا یک شوت ضربه ای بزند که توسط شیمرون هتمایر در پای مربعی عمیق گرفتار شد.

با این ویکت، چاهال (184) از دواین براوو سابق در تعداد ویکت های تاریخ لیگ گذشت. براوو 183 پوست سر گرفت. پیوش چاولا (174)، آمیت میشرا (172) و راویچاندران اشوین (171) نیز در لیست بیشترین ویکت های IPL قرار دارند. چاهال در مجموع 4 ویکت در این مسابقه به دست آورد که به 187 اسکالپ رسید.

او همچنین فصل را خوب آغاز کرده است و در 11 بازی قبل از رویارویی راجستان مقابل KKR 17 ویکت گرفته بود.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله