یورگن کلوپ ، مدیر لیورپول می گوید دیگو مارادونا “ما می توانستیم کمک کنیم”


یورگن کلوپ ، مدیر لیورپول گفت که زندگی دیه گو مارادونا شامل پستی و بلندی های یک فوتبالیست مشهور در جهان است زیرا او ابراز تاسف کرد که کارهای بیشتری برای کمک به فوق ستاره فقید آرژانتینی انجام نشده است. مارادونا روز چهارشنبه در سن 60 سالگی درگذشت پس از مدتها مبارزه با اعتیاد به الکل و مواد مخدر ، باعث تحریک احساسات شدید یکی از بزرگترین بازیکنان در تاریخ شد. کلوپ یک دیدار خود با مارادونا را مانند “ملاقات با پاپ” توصیف کرد ، اما معتقد است عشق نشان داده شده پس از مرگ او می تواند به جلوگیری از برخی افراط و تفریط او کمک کند.

اخبار

سرمربی لیورپول روز جمعه گفت: “زندگی او نشان می دهد که چقدر زندگی می تواند خوب باشد وقتی شما یک فوتبالیست کلاس جهانی هستید و همچنین چقدر دشوار است.”

“او شخصیتی بسیار چشمگیر بود. من یک بار با او ملاقات کردم که اگر بخواهم صادقانه بگویم برای بازیکنی در سطح خودم ، ملاقات با پاپ بود ، واقعاً خاص بود.

“فوتبال دلم برای او تنگ خواهد شد ، من برای او تنگ خواهم شد و شما می توانید در واکنش های سراسر جهان ببینید که ما عشق خود را به او نشان داده ایم بدون اینکه بخواهیم سلفی بگیریم ، فقط به او احترامی که لیاقتش را دارد نشان می دهیم در حالی که هنوز زنده بود ، من فکر می کنیم می توانستیم به او کمک کنیم. “

بازگشت هواداران آنفیلد

با نزدیک شدن به خانه ، کلوپ برای اولین بار پس از پایان 30 سال انتظار برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ، می تواند لیورپول را در مقابل هواداران خود هدایت کند.

هواداران از ماه مارس در مسابقات سطح بالا در انگلیس تعطیل شده اند ، اما کاهش محدودیت های ویروس کرونا باعث می شود هواداران در برخی از مناطق انگلیس به استادیوم ها بروند.

لیورپول و لندن بر اساس میزان آلودگی در گروه Tier-2 قرار گرفته اند ، به این معنی که حداکثر 2000 هوادار می توانند در مسابقات شرکت کنند.

اما باشگاه های لیگ برتر که در مناطق Tier-3 مستقر هستند ، مانند منچستر و بیرمنگام ، مجاز به باز کردن دروازه های خود نیستند.

در صورت بهبود اوضاع و قرار دادن مناطق در ردیف 1 ، باشگاه ها مجاز به حداکثر 4000 هوادار هستند.

کلوپ از بازگشت هواداران استقبال کرد و اعتقاد ندارد که این به نفع غیرمنصفانه برخی از باشگاه ها باشد.

وی گفت: “همه ما واقعاً منتظر قدم های کوچکی در مسیر درست ، نه تنها در فوتبال ، در تمام بخشهای زندگی هستیم.”

“این موارد با ردیف یک ، دو و سه بهترین ایده ای است که در حال حاضر در این کشور داریم.

تبلیغ شده

“من می فهمم که چرا برخی بحث ها وجود دارد (گفتن) این برای برخی از باشگاه ها یک مزیت است. من قبل از اینکه بدانم لیورپول در چه ردیفی قرار خواهد گرفت ، گفت: این یک مزیت یا ضرر نیست ، بلکه فقط قدم های کوچک در مسیر درست است.”

درگیری لیورپول با ولوز در 6 دسامبر اولین بازی در آنفیلد با تماشاگران پس از شکست لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید در ماه مارس خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله