یادداشت ICC Post خنده دار درباره “How Batsmen Think They Bowls” vs “How Batsmen Bowl”

ICC Post خندوانه الگوی رفتاری در

کین ویلیامسون ، کاپیتان و خفاش درجه یک نیوزلند نیز می تواند دست خود را به بالا بچرخاند.© BCCI / IPL


شورای بین المللی کریکت (ICC) با انتشار تصاویری از برج ایفل و یک برج انتقال برق ، در رسانه های اجتماعی با انتشار مقایسه ای خنده دار از “چگونه بتمن ها فکر می کنند کاسه می کشند” و “چگونه بتمن ها کاسه می زنند” منتشر شد. طرفداران با مقایسه خود در بخش نظرات به این پست واکنش نشان دادند. وضعیت اسفنجی های درجه یک که بسیار به بولینگ خود اهمیت می دهند ، موضوع طنز در جامعه کریکت بوده است و ICC در این گفتگو با این الگوی رفتاری خنده دار در شبکه های اجتماعی بازی کرده است.

اخبار

کریکت بین المللی پس از وقفه به دلیل لیگ برتر هند 2020 از سپتامبر تا نوامبر ، هنگامی که زیمبابوه برای سریال های محدود محدود در ماه های اکتبر-نوامبر به پاکستان سفر کرد ، از سر گرفت.

هند قرار است از نوامبر 2020 تا ژانویه 2021 یک سریال کامل در استرالیا بازی کند و هندی ها قبلاً در سیدنی فرود آمده اند و مقدمات آماده سازی خود را دارند.

هند با اولین ODI در سیدنی در تاریخ 27 نوامبر با سه نفر از بین الملل یک روزه ، سه نفر از آن ها با 20 نفر از بین المللی 20 نفره و چهار تست برگزار می کند.

دور محدود تور در 8 دسامبر به پایان می رسد و اولین آزمون از 17 دسامبر در آدلاید زیر نور برگزار می شود.

سه تست باقیمانده در ملبورن ، سیدنی و بریزبن برگزار می شود.

در نیوزیلند تابستان خانه مردانشان برنامه ریزی شده است و در همان تاریخ تور استرالیا و هند ، در تاریخ 27 نوامبر ، با اولین مسابقه از سه T20I در برابر هند غربی آغاز خواهد شد.

تبلیغ شده

دو طرف سپس به عنوان بخشی از مسابقات قهرمانی جهان آزمون ، دو تست انجام می دهند.

سفرهای نیوزیلند از پاکستان ، استرالیا و بنگلادش نیز برنامه ریزی شده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله