یادآوری گستاخانه سانجو سامسون به کومار سانگکارا در میانه گفتار، بازیکنان RR را در انشعاب ترک می کند. تماشا کردن

سانجو سامسون در جریان سخنرانی در رختکن به کومار سانگکارا درباره شکارش یادآوری کرد© توییتر

راجستان رویالز یکی از قدرتمندترین لباس‌ها در فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) است. با دو برد در سه مسابقه، فرنچایز در نیم فصل برتر قرار دارد. پس از پیروزی اخیر آنها مقابل دهلی کپیتالز، سرمربی راجستان، کومار سانگاککارا، از کاپیتان سانجو سامسون به خاطر نحوه هدایت تیمش تمجید کرد. با این حال، در اواسط سخنرانی رختکن، سانجو به سانگکارا یادآوری گستاخانه‌ای درباره جنبه دیگری از بازی‌اش که سریلانکا فراموش کرده بود به آن اشاره کند، دریافت کرد.

Sangakkara در حین سخنرانی گفت: “کاپیتان، واقعاً امروز کاپیتان خوبی بود. دیدن اینکه چگونه توپ زنی ها را به پایان رساندید و تصمیماتی که گرفتید بسیار عالی بود. از انجام آن نترسیدید. من فکر می کردم که استثنایی بود. واقعاً خوب انجام شد.” قبل از اینکه سامسون بخواهد صید خود را به او یادآوری کند.

Sangakkara پس از یادآوری گفت: “ببخشید، شکار را فراموش کردم. گرفتن فوق العاده. درخشان.”

پس از بازی، سامسون اعتراف کرد که تقریباً همه چیز طبق برنامه برای تیمش پیش رفت.

“تقریبا همه چیز طبق برنامه پیش رفت. فکر می‌کنم گلزنی نکردن من طبق برنامه پیش نمی‌رود (می‌خندد). روشی که این فرمت را بازی می‌کنم، چند توپ می‌گیرم تا در آن جا بیفتم و سپس بیرون می‌روم و خودم را بیان می‌کنم. آن 40-50 دویدن کاپیتان RR گفت: سانجو سامسون، کاپیتان RR، گفت: با سرعت سریعی که جوس در حال انجام کارهایش است. نقش من در تیم بسیار واضح است.

“آخرین بازی زمانی که اینجا بازی کردیم، یک استخر شنا بود و نتوانستیم توپ را خشک نگه داریم. باید به توپ های خیس عادت کنیم. یوزی و اش بای می دانند که چگونه این کار را با توپ خیس انجام دهند. فکر می کنم. اشوین همیشه به توپ نگاه می کند. جدید بودن توپ برای ما بسیار مهم بود و اش بای دو اوور مهم را پشت سر گذاشت.”

رویالز در حال حاضر با دو برد در سه مسابقه و نرخ خالص دویدن +2.067 در صدر جدول رده بندی IPL قرار دارد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله