گوتام گامبیر گفت: “از دست دادن” هند اگر روهیت شارما کاپیتان توپ سفید نشود

IPL 2020: Gautam Gambhir احساس سرخپوستان می کند

IPL 2020 Final، MI vs DC: Rohit Sharma با جام قهرمانی لیگ برتر هند© BCCI / IPL


گوتام گامبیر ، افتتاح کننده سابق هند و کاپیتان شوالیه شوالیه کلکته ، احساس می کند زمان آن رسیده است که روهیت شارما کاپیتانی توپ های سفید هند یا حداقل در قالب T20I را به دست گیرد. روهیت در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2020 در مقابل پایتخت های دهلی ، سرخپوستان بمبئی (MI) را به پیروزی رساند ، که همچنین پنجمین عنوان IPL بمبئی بود. Rohit 68 بار اجرا شد ، زیرا MI با موفقیت در ورزشگاه بین المللی دبی هدف 157 را تعقیب کرد. گامبیر ، قهرمان جام جهانی 2011 احساس می کند که اگر چنین تصمیمی اتخاذ نشود ، ضرر هند خواهد بود ، زیرا روهیت عنوان ششم IPL را به کابینه جام خود اضافه کرد. او پنج بار با MI و یک بار نیز در سال 2009 برای Deccan Chargers برنده شده است.

اخبار

گامبیر در گفتگو با ESPNcricinfo گفت: “اگر روهیت شارما کاپیتان هند نشود ، این باخت آنها است ، نه روهیت. بله ، یک کاپیتان فقط به اندازه تیمش خوب است و من کاملاً با آن موافقم ، اما پارامترهای قضاوت چیست؟ کاپیتانی در مورد اینکه چه کسی خوب است و چه کسی نیست؟ پارامترها و معیارها باید یکسان باشد.

ویرات کهلی کاپیتان فعلی هند در هر سه قالب است. کوهلی همچنین کاپیتان Royal Challengers Bangalore (RCB) است ، اما هرگز موفق به کسب IPL نشده است. آنها در این فصل در Eliminator سقوط کردند.

گامبیر همچنین به مقایسه روهیت با سرپرست سابق هند MS Dhoni پرداخت. وی گفت که دهونی به دلیل کسب جام های بین المللی و سه عنوان IPL موفق ترین کاپیتان هند است. وی گفت که برای قضاوت درباره کاپیتان MI نیز باید از چنین پارامتری استفاده شود.

تبلیغ شده

سیاستمدار کریکت که تبدیل به سیاستمدار شده است نیز احساس می کند که کاپیتانی انشعاب برای هند عملی است. “آنها همچنین می توانند کاپیتانی تقسیم را در نظر بگیرند. هیچ کس فقیر نیست. روهیت با کریکت توپ سفید نشان داد که تفاوت بزرگ بین کاپیتانی او و ویرات چقدر است. یک بازیکن تیم خود را به پنج عنوان رسانده بود ، دیگری هنوز برنده نشده است. من این را نمی گویم زیرا کوهلی یک کاپیتان ضعیف است.

“اما او همان پلتفرمی را دریافت کرده است که روهیت دارد ، بنابراین شما باید هر دو را با همان پارامترها قضاوت کنید. هر دو در یک مدت زمان کاپیتان IPL بوده اند. احساس می کنم روهیت به عنوان یک رهبر برجسته است.” گامبیر

مباحث ذکر شده در این مقاله