گلف: داستین جانسون در تعقیب استادان پیروز می شود تا سرگرد اصلی چهارم دور چهارم را تمام کند


داستین جانسون شماره یک جهان در حالی که در آخرین مسابقه روز یکشنبه مسابقات مستر شروع به تلاش خود برای گرفتن ژاکت سبز برای دومین عنوان بزرگ خود کرد ، با یک تساوی روبرو شد. جانسون ، که دور خود را با لبه چهار زمانه آغاز کرد ، در چهار تلاش هرگز یک گل 54 سوراخ را به یک عنوان اصلی تبدیل نکرد ، اما به دنبال پایان دادن به نفرین در آگوستا ملی بود. 36 ساله آمریکایی ، که فقط یک ساعت رانندگی در شمال مسیر بزرگ شده است ، از تایگر وودز در سال 2002 اولین برنده برتر مستر خواهد بود.

اخبار

جانسون روز شنبه گفت: “اگر می خواهم برنده شوم ، باید بیرون بروم و به بازی تهاجمی ادامه دهم.” “بسیاری از بازیکنان خوب در آنجا هستند ، بنابراین من مجبور خواهم شد که واقعا خوب بازی کنم.”

جانسون ، که تنها پیروزی مهم وی در مسابقات US Open 2016 بود ، روز شنبه هفت زیر پاراگ 65 بدون گلدان را اخراج کرد تا با رکورد دوره 54 سوراخ 16 تا 200 پارس مطابقت داشته باشد.

این باعث شد که او چهار برابری نسبت به ایم سونگ جه کره جنوبی ، کامرون اسمیت استرالیایی و آبراهام آنسر مکزیکی با دیلان فریتلی آفریقای جنوبی در 205 و جاستین توماس شماره سه جهان در 206 برتری داشته باشد.

نزدیکترین تعقیب کنندگان جانسون فقط یک پیروزی بزرگ بین خود دارند ، پیروزی در مسابقات قهرمانی 2017 PGA توسط توماس آمریکایی.

در حالی که جانسون در هنگام حمل سرب 54 سوراخ فقط رشته های اصلی خود را از دست داده است ، اما هرگز به اندازه آگوستا ملی ، که فضای معمول خود را با تماشاگران ممنوع به عنوان یک اقدام ایمنی Covid-19 ندارد ، حاشیه گسترده ای داشته است.

جانسون در مسابقات 2010 ، 2015 و 2018 افتتاح شد و در ماه اوت در مسابقات قهرمانی PGA 2020 ، جایی که به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

اگر روز یکشنبه 70 را بشکند ، جانسون رکورد 72 سوراخ گلزنی مسترز را می شکند ، رکورد 18 زیر 270 که توسط وودز در سال 1997 تنظیم شد و در سال 2015 با جوردن اسپیت برابر بود.

جانسون ، بازیکن سال PGA ، در 5 شروع از 6 شروع گذشته خود ، از جمله یک پیروزی در مسابقات قهرمانی تور ، برنده یا دوم شده است.

وی پس از کسب مقام ششم در مسابقات US Open در سپتامبر ، ماه گذشته با Covid-19 قرارداد بست و دو مسابقه را از دست داد اما هفته گذشته در هوستون نایب قهرمان بود.

جانسون ، نایب قهرمان سه از شش رشته گذشته از جمله کارشناسی ارشد سال گذشته ، منتقدان فرصت های از دست رفته خود را با پیروزی ساکت می کند.

اما چالش برانگیز سعی در الگوبرداری از بازگشت مسترهای هشت زمانه بازگشت دور آخر جک بورک در سال 1956 دارند.

ببر ، روری خوب برگشت

Rory McIlroy که چهار بار برنده اصلی مسابقه بود ، برای تکمیل یک گرند اسلم حرفه ای به یک ژاکت سبز احتیاج داشت ، پس از شروع بازی بعد از تاخیر کوتاه در مه ، دور آخر خود را با دو پارس شروع کرد تا روی 8 زیر بایستد.

مدافع عنوان قهرمانی وودز ، که در حل و فصل 72 دور سوم با مشکل روبرو شد ، در مرحله دوم پارا 5 را تجربه کرد اما در مرحله پنجم یک گلدان گرفت و در مجموع 5 زیر ایستاد.

15 بار برنده بزرگ ، پنج بار قهرمان مستر ، بهترین شروع خود را در آگوستا با 68 به دست آورد اما نمی توانست تهدید به 83 عنوان قهرمانی PGA در ایالات متحده برای شکستن مارک مشترک با سام اسنیاد باشد.

Im و Ancer ، هرکدام برای اولین بار در کارشناسی ارشد حضور دارند ، می توانند اولین تازه واردی شوند که پس از Fuzzy Zoeller در سال 1979 ، ژاکت سبز را تند کشیده است.

تبلیغ شده

Ancer ، در تلاش برای تبدیل شدن به اولین مکزیکی که یک عنوان بزرگ را از آن خود می کند ، و اسمیت می تواند به اولین گلف بازان تبدیل شود که در 60 دوره در 84 دوره مستر 4 گل زد.

بعد از قهرمانی یانگ یونگ یون در کره جنوبی در مسابقات قهرمانی PGA در سال 2009 ، من می توانستم تنها دومین مرد آسیایی باشم که یک تاج بزرگ کسب می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله