گفتگوی اینستاگرامی رینکو سینگ، یاش دیال، چند روز قبل از ویروسی شدن «5 Sixes Mayhem»

رینکو سینگ، ستاره شوالیه سواران کلکته (KKR) در پنج ارسال نهایی توپ در برابر یاش دایال از گجرات تایتانز، 5 شش ششی متوالی را شکست و مسابقه را به شیوه ای تاریخی برای فرنچایز خود برنده شد. در حالی که قهرمانی‌های رینکو با خفاش واقعا استثنایی بود، اما توجه به دایال نیز جلب می‌شود که در کمال ناباوری بود، زیرا نتوانست از ضربه زدن ضربه به 5 ضربه متوالی جلوگیری کند. با این حال، پس از پایان بازی، گفتگوی چند روز پیش بین این دو منتشر شده است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

رینکو قبل از هدایت نایت رایدرها به یک پیروزی به یاد ماندنی بر تایتان ها در روز یکشنبه، نقش کلیدی در پیروزی این تیم بر رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در IPL ایفا کرده بود. پس از پایان آن مسابقه، گفتگوی شیرینی بین رینکو و یاش انجام شد.

رینکو پس از بازی در پستی نوشت: “پیروزی به یاد ماندنی. تذکر ویژه به همه هواداران فوق‌العاده ما برای حضور در تعداد زیاد و حمایت از ما.”

یاش در واکنش به پست رینکو گفت: بازیکن بزرگ بهای (برادر).

ریکو در پاسخ نوشت: “بهای (برادر)”، با شکلک قلبی.

lr1g9v8

روز یکشنبه، دایال با خفاش در نقطه پایانی از ضرب و شتم رینکو بود.

نیتیش رانا، کاپیتان KKR در مورد عملکرد رینکو در این مسابقه گفت: “ما کمی اعتقاد داشتیم. رینکو سال گذشته چنین کاری کرد، اگرچه در آن مسابقه پیروز نشدیم. وقتی شش بازی دوم زده شد، ما شروع به باور بیشتر کردیم زیرا یاش دیال آنقدرها خوب اجرا نمی کرد. به عنوان یک کاپیتان، مهم است که این باور را داشته باشید. اما این یک در 100 شانس برای چنین اتفاقی است.”

رشید خان، کاپیتان ایستاده گجرات برای این مسابقه، از تصمیم برای واگذاری فینال به دیال صحبت کرد.

“این بیشتر در مورد چیزی بود که او با آن راحت تر است، اعتماد به برنامه های خود [on Yash Dayal’s plans]. رینکو شوت های باورنکردنی را به نمایش گذاشت و به خاطر نحوه بازی و نحوه تمام کردنش افتخار می کند. آن را ساده نگه دارید، به طور مداوم به ناحیه مناسب ضربه بزنید و هدف T20 این است. به عنوان یک توپ انداز، من همیشه سعی می کنم به منطقه مناسب ضربه بزنم. ما به آنچه می خواستیم رسیدیم. ما 190 می خواستیم و 200 گرفتیم. به عنوان یک واحد بولینگ به اندازه کافی دفاع می کردیم، اما گاهی اوقات در T20 حتی 250 هم خوب به نظر نمی رسد. از این نکات مثبت بگیرید، هنوز در اوایل رقابت است و از آن درس بگیرید.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله