گرگ بارکلی ، رئیس جدید ICC ، می گوید هیچ سه بزرگ وجود ندارد. رویدادهای دو جانبه ، ICC مهم است


مفهوم “سه بزرگ” برای رئیس جدید ICC گرگ بارکلی وجود ندارد ، که قاطعانه معتقد است که هر دو رویداد دو جانبه و همچنین ICC می توانند به صورت مسالمت آمیز به اکوسیستم بازی کمک کنند. “سه بزرگ” مفهومی بود که قرار بود هند ، استرالیا و انگلیس سهم شیر از درآمد جهانی بدن را بدست آورند. در آستانه انتخابات ، بارکلی از نیوزلند گفت این تصور ایجاد شده است که او به کریکت دو جانبه بیش از “هر چیز دیگری” اهمیت می دهد اما این خیلی دور از واقعیت است.

اخبار

وی اظهار داشت: “در مورد رسانه ها اظهارات غلط زیادی صورت گرفته است (که من طرفدار کریکت دو جانبه نسبت به رویدادهای جهان هستم. اما واقعیت این است که ، البته من طرفدار کریکت دو جانبه هستم ، این حیوانات حیات کریکت در همه کشورها است) ، “بارکلی در یک فیلم منتشر شده در وب سایت ICC گفت.

“… کشورهایی که به طور منظم با یکدیگر بازی می کنند ، رقابت پایدار و مربوط به رقابت ، انگیزه طرفداران است. این همان چیزی است که مسیرهای توسعه را هدایت می کند ، این یک بخش حیاتی از کریکت است. اما این بدان معنا نیست که رویدادهای جهان مدیر از نیوزیلند که از پشتیبانی BCCI نیز برخوردار است ، گفت.

بارکلی گفت: “ICC رویدادهای کلاس جهانی را برگزار می کند. اگر به آنچه در T20 زنان در فینال ، جام جهانی ODI در سال گذشته اتفاق افتاد ، نگاه کنید ، این اتفاقات شگفت انگیزی بود.”

“آنها حوادث اوج هستند بدون شک در این مورد. لازم است بگویم آنها (رویدادهای دو جانبه و جهانی) باید در همکاری با یکدیگر کار کنند ، یکی نمی تواند جدا از دیگری بنشیند. من از اکوسیستم ظریف بسیار آگاه هستم که جیرجیرک نشسته است. “

وی همچنین نسبت به کریکت بیش از حد هشدار داد. “سپس شما لیگ هایی مانند IPL و Big Bash دریافت خواهید کرد. سپس باید به سلامت ، ایمنی و ثروت ورزشکاران توجه کنید که مهمترین است. ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که آنها روز به روز در طول سال عملکرد داشته باشند.” گفت

“باز هم ، ما باید در کنار طرفداران تعادل برقرار کنیم. در پایان روز ، فقط در صورتی که طرفداران بخواهند کار می کند.”

بارکلی بارها و بارها تکرار کرد که تصور اشتباهی درباره ترجیحات وی در رسانه ها مطرح شده است.

“آنها (رسانه ها) درمورد آنچه ما انجام می دهیم بسیار مورد توجه قرار می گیرند ، بنابراین من دوست دارم کسانی که با هم کار می کنند را ببینم. من از شنیدن این واقعیت که طرفدار کریکت دو جانبه بیش از هر چیز دیگری هستم مریض هستم. من می خواهم همه کارها را ببینم در هماهنگی کامل ، “گفت بارکلی.

بارکلی با اشاره به کشورهای قدرتمند بازی هند ، استرالیا و انگلیس گفت که به مفهوم “سه بزرگ” اعتقادی ندارد.

تبلیغ شده

وی گفت: “از نظر من هیچ سه بزرگ وجود ندارد. من به هیچ وجه عضو آن نیستم. همه اعضا مهم هستند و باید به طور مساوی با آنها رفتار شود.”

“من می پذیرم که نگرانی های اعضا می تواند متفاوت باشد … من قبول دارم که برخی از این شهرستانهای بزرگتر می توانند نتایج مشخصی را به ICC در امتداد میزبانی و درآمد ارائه دهند ، بنابراین دوباره ما باید این را در نظر بگیریم و تشخیص دهیم اما در آنجا او اصرار کرد که سه بزرگ نیست. “

مباحث ذکر شده در این مقاله