گجرات تایتان ها XI را در مقابل نایت رایدر کلکته، IPL 2023 پیش بینی کردند: آیا GT ترکیب برنده را حفظ خواهد کرد؟

یکی از دو تیمی که تاکنون رکورد شکست ناپذیری داشته است، مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در یک مسابقه لیگ برتر هند (IPL) در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد به مصاف کولکته نایت رایدرز می رود. GT در مسابقه قبلی خود پس از اینکه دفاع از عنوان خود را با پیروزی مقابل چنای سوپر کینگز آغاز کرد، دهلی کپیتالز را شکست داد. کین ویلیامسون برای باقیمانده تورنمنت کنار گذاشته شده است و جانشین او داسون شانکا بعید است در روز یکشنبه مقابل KKR بازی کند.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم می تواند بازی XI GT در برابر KKR باشد:

شوبمن گیل در شکل زندگی خود است و امسال در هر سه فرمت قرن ها امتیاز کسب کرده است و به نظر می رسد این جوان 23 ساله وسواس بیشتری برای موفقیت دارد.

گیل با Wriddhiman Saha، شراکت قدرتمندی را ایجاد کرده است، که در هر روز می‌تواند بهترین حملات بولینگ را در IPL انجام دهد و سخاوتمندانه از اورهای پاورپلی درآمد کسب کند.

در بازی قبلی خود مقابل DC، GT یک قهرمان بعید را در Sai Sudarshan پیدا کرد، که یک توپ 48-62 را به سخره گرفت تا کل تیم رقیب را به سخره بگیرد. او به احتمال زیاد جایگاه خود را در تیم حفظ خواهد کرد.

در رده میانی، دیوید میلر و راهول تواتیا توانسته‌اند مهارت‌های فصل گذشته خود را تکرار کنند و این نظم را به‌هم ریخته است. با این حال، کاپیتان هاردیک پاندیا هنوز با خفاش در مسابقات خوب ظاهر نشده است. حضور ویجی شانکار نیز عمق بیشتری به ضربه زدن آنها می بخشد.

رشید خان جدای از غرایز ویکت‌گیری، با خفاش نیز دستی داشت. با او به ترتیب، ضربه زدن GT محکم به نظر می رسد.

در بخش بولینگ، محمد شامی و آلزاری جوزف موثر بوده‌اند و پیسر هندی با پنج اسکالپ در این دو بازی به عنوان برترین ویکت‌گیر ظاهر شد. آنها بار دیگر با جاشوا لیتل شریک خواهند شد.

GT پیش بینی XI: Shubman Gill، Wriddhiman Saha، Sai Sudarshan، Hardik Pandya (C)، Vijay Shankar، David Miller، Rahul Tewatia، Rashid Khan، M Shami، Alzarri Joseph و Joshua Little.

موضوعات ذکر شده در این مقاله