گازهای شعیب اختر پس از دریافت تهدید فراخوان تور در پاکستان برای نقض پروتکل های COVID-19 توسط تیم پاکستان


شعیب اختر پس از اخطار “آخرین اخطار” به تیم مهمان پاکستان برای پایبندی به پروتکل های COVID-19 در غیر این صورت در کریکت نیوزلند به سر می برد در غیر این صورت تور آنها لغو خواهد شد. شش کریکت کریکت پاکستان از نظر آزمایش COVID-19 روز پنجشنبه مثبت شدند و مدیر عامل کریکت بورد پاکستان ، واسم خان به تیم خود گفت که سه-چهار مورد نقض پروتکل وجود دارد و در صورت انجام یک مورد دیگر ، آنها به خانه بازگردانده می شوند. در مورد هشدار خاموش کردن تور NZC ، پاک کننده سابق پاکستان گفت که نظرات آنها زیر کمربند است.

اخبار

نیوزیلند سلامتی روز پنجشنبه گفت بازیکنان اکنون “حداقل چهار بار در حالی که در انزوای مدیریت شده قرار دارند آزمایش می شوند” و کل تیم به اتاق های آنها محدود می شود.

نیوزیلند بهداشت همچنین نشان داد که “چندین نفر از اعضای تیم در دوربین مدار بسته در تاسیسات دیده می شوند که قوانین انزوا مدیریت شده را نقض می کنند ، علی رغم ارتباط واضح ، سازگار و دقیق رفتارهای مورد انتظار”

در این گزارش آمده است: “به كل تیم اخطار نهایی داده شده است.”

“من می خواهم این را به نیوزیلند و هیئت کریکت آنها بگویم که این یک تیم باشگاهی نیست ، این تیم ملی پاکستان است. چگونه می توانید چنین بیانیه ای ارسال کنید که تور را لغو کنید؟ ما به شما نیازی نداریم. کریکت ما تمام نشده و ما مأیوس پول نیستیم ، “شعیب اختر گفت.

https://www.youtube.com/watch؟v=Hdgq62Ns8QY

کریکت سابق 45 ساله همچنین گفت که کریکت نیوزلند باید به تیم پاکستان مدیون باشد که برای بازی در چنین زمان آزمایش به کشورشان آمده است.

پیسر سابق افزود: “پول حقوق پخش به شما خواهد رسید ، نه ما. بنابراین ، شما باید به ما بدهکار باشید که در این زمان های آزمایش برای بازی آمدید.”

ناراحت از اخطار به تیم پاکستان به دلیل عدم پایبندی به روشهای عملیاتی استاندارد ، شعیب اختر از NZC خواست تا اظهارات خود را متوقف کند.

وی افزود: “شما در مورد پاکستان صحبت می کنید ، بنابراین خود را رفتار کنید و این نوع اظهارات را متوقف کنید. دفعه دیگر مراقب صحبت های خود باشید.”

تیم پاکستان در نیوزیلند به سر می برد و قرار است سه مسابقه بین المللی 20 و دو مسابقه آزمایشی برگزار کند.

تبلیغ شده

تور پاکستان قرار است با اولین T20I که در 18 دسامبر در اوکلند برگزار می شود ، آغاز شود.

(با ورودی های AFP)

مباحث ذکر شده در این مقاله