کیورن پولارد بعد از اینکه توسط نیوزلند در سری T20I تحت الشعاع قرار گرفت ، می گوید احساس نمی کنید مثل سهام بخندید

کیونر پولارد بعد از اینکه توسط نیوزلند در سری T20I تحت الشعاع قرار گرفت ، می گوید احساس نمی کنید مثل سهام خود بخندید

کی روش پولارد در اولین T20I 75 امتیاز از 37 توپ را برای West Indies به ثمر رساند.© خبرگزاری فرانسه


کیرون پولارد ، کاپیتان توپ سفید West West Indies روز دوشنبه اعتراف کرد که انتظار ندارد تیمش در سریال T20I کاملاً توسط میزبانان کم لطفی شود. اظهارات پولارد در حالی اعلام شد که سومین و آخرین T20I این مجموعه به دلیل باران در روز دوشنبه ، در خلیج بیضی لغو شد. Windies دو T20I ابتدایی این سری را از دست داد و در مسابقه دوم نیز شاگردان پولارد 238 دوش را در 20 گرایش دریافت کردند. کاپیتان Windies همچنین تصمیم خود را در زمینه شیب دار نمایش داده شده توسط طرف در دو T20I اول سری ارائه داد. میهمانان در حال انداختن نیمکت نشینی دیده می شدند و در کنار اینها بیشتر اوقات توپ از دست آنها می لغزد.

اخبار

“بدیهی است که ناامید شدم. به عنوان یک واحد ، انتظار نداشتم که اینگونه مورد بدرفتاری قرار بگیرم. اونوس برای رقابت و پیروزی در این مجموعه به عهده ما بود. شرایط کاملاً متفاوت از مکانی است که از آنجا می آییم. ما وقت کافی برای تمرین نداشتیم ESPNCricinfo به نقل از پولارد گفت: “برای انجام تمرینات ویکت وسط ، مانند آن ، به همین دلیل پیروزی در نیوزیلند سخت بوده است. فیلدینگ یک نگرش است.”

“این تنها زمانی است که 11 در مقابل 2 در پارک است. و اگر قصد ندارید که بخواهید این کار را انجام دهید ، دشوار خواهد بود. بنابراین به عنوان افراد ، باید در آینه نگاه کنیم. می خواهید احساس خنده در اتاق رختکن داشته باشیم. اکنون فرصتی داریم که در مورد آن فکر کنیم و دوباره برگردیم. سال آینده با حضور در جام جهانی بسیار مهم است. بنابراین اگر بازیکنان این نگرش را نشان ندهند ، ممکن است بوت ، “اضافه کرد.

برخی از بازیکنان ویندیز که پس از بازی در لیگ برتر هند (IPL) مستقیماً وارد نیوزیلند شدند وقت زیادی برای تمرین نداشتند زیرا مجبور شدند 14 روز خود را قرنطینه کنند.

تبلیغ شده

خود پولارد فرم خوبی را با خفاش در دست نشان داد و حتی در اولین T20I 75 ضربه از فقط 37 توپ را زد. حالا وست ایندی در سری تست های دو مسابقه شاخهای خود را مقابل نیوزیلند قفل خواهد کرد.

تیم تست توسط جیسون هولدر هدایت می شود ، در حالی که برای نیوزیلند ، کین ویلیامسون و ترنت بولت به میدان می روند. اولین آزمایش قرار است از 3 دسامبر آغاز شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله