کین ویلیامسون مصدوم می تواند به عنوان مربی تیم نیوزلند برای جام جهانی به هند سفر کند

عکس فایل کین ویلیامسون© توییتر

بعید است که کین ویلیامسون، کاپیتان توپ سفید نیوزیلند در اواخر سال جاری در جام جهانی ODI بازی کند، اما مهاجم آسیب دیده همچنان می تواند به عنوان مربی تیم به هند سفر کند. سرمربی گری استید گفت که او “کاملا” به دنبال استفاده از باتجربه و کاپیتان اورهای محدود در نقش مربی است. ویلیامسون پس از انجام یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز بر روی رباط صلیبی قدامی زانوی راست خود در دوره توانبخشی به سر می‌برد. این بازیکن 32 ساله در اولین بازی خود برای گجرات تایتانز در لیگ برتر هند در ماه گذشته دچار مصدومیت شده بود.

ویلیامسون در تلاش برای متوقف کردن یک شش در مرز، از ارتفاع پرید و به طرز ناخوشایندی فرود آمد و زانوی او آسیب دید. شدت مجروحیت به حدی بود که او مجبور شد از زمین خارج شود. استید قبل از پنج مورد در نیوزیلند به خبرنگاران گفت: “هنوز خیلی زود است که بدانیم. او این عمل را انجام داده است و تا به امروز، آنچه ما می دانیم، موفقیت آمیز بوده است. بنابراین او در مراحل اولیه برنامه توانبخشی خود است.” -مسابقه ODI در برابر پاکستان.

“بدیهی است که در این مرحله کاملاً غیر قابل تحمل است و او در یک پرانتز قرار دارد. مصدومیت کاپیتان سیاهپوشان را از تورنمنت 50 اور که از اکتبر شروع می شود حذف کرد زیرا زمان انتظار برای بهبودی پارگی ACL 9 ماه است.

با این حال، Stead همچنان خوش بین است.

خط ما در اطراف کین، در حال حاضر، هنوز بعید است که او در دسترس باشد، اما مطمئناً نمی‌خواهیم فردی با کلاس و درجه او و چیزهایی که او به این تیم می‌آورد را رد کنیم. اگر این شانس هنوز وجود دارد.” نیوزلند در دو دوره اخیر جام جهانی 50 اور نایب قهرمان شد. تحت کاپیتانی ویلیامسون، سیاه‌پوشان آخرین دوره جام جهانی 2019 را با 50 بازی بر اساس شمارش مرزها به میزبان انگلیس شکست دادند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله