“کوبیدن درب”: برداشت عظیم گریم اسمیت در ستاره IPL 2023

کاپیتان سابق آفریقای جنوبی، گریم اسمیت، از ویرات کوهلی می‌خواهد که از گزینه‌های امتیازدهی متفاوتی مانند شوت رفت و برگشت در مقابل اسپینرها پس از پاورپلی استفاده کند، پس از اینکه رویکرد “عمیق بازی” ستاره هندوستان مورد انتقاد قرار گرفت. کوهلی بیش از 400 ران برای رویال چلنجرز بنگلور در این IPL به ثمر رسانده است، اما او نتوانسته سرعت گلزنی را در اورهای میانی افزایش دهد.

اسمیت، کارشناس Jio Cinema در IPL، گفت: “سخت است که بگوییم کسی اینقدر خوب بوده است. چند چیز که برای من برجسته است، ضربات هندی در اطراف Virat در RCB است و آنها بسیار کوتاه هستند.” PTI در طول یک تعامل

فکر می‌کنم تیم‌های میانی بعد از شماره 3 با مشکل مواجه شده‌اند. آنها چند ترکیب را امتحان کرده‌اند. سپس در شماره‌های 5 و 6 با مشکل مواجه شده‌اند و روی ویرات (کهلی)، فاف (دو پلسیس) و (گلن) فشار وارد شده است. اسمیت افزود: اگر RCB بتواند بخش‌هایی از پشتیبانی را پیدا کند، می‌تواند Virat را حتی بیشتر آزاد کند.

برخلاف سرخپوستان بمبئی که سوریاکومار یداو را کتک می زنند، که یک بازیکن خوب در زدن ضربه جارو است، مناطق گلزنی کوهلی سنتی تر است.

“ما می دانیم که ویرات در برابر چرخش زیاد جارو نمی کند و تقریباً در زمین بازی می کند. و اگر مجبور بودید زمین ها را تنظیم کنید، احتمالاً می توانید این کار را انجام دهید و شمارش مرزهای او را پس از شش اور کنترل کنید و ممکن است این منطقه ای باشد که او می تواند. ارزیابی کنید.” اسمیت با رقیب سابق خود ریکی پونتینگ موافقت کرد که جایی برای لنگر زدن ها، به خصوص در شرایط هند وجود ندارد.

“ببین، من با ریکی از نظر احساساتش موافقم. تنها چیزی که اضافه می کنم این است که باید شرایط را در نظر گرفت. در هند جایی برای لنگر باترها وجود ندارد و امتیازات در این IPL بالا و حتی بالاتر بوده است. با ایمپکت پلیر و گاهی نیاز به 215، 220 برای حضور در بازی.”

“روشی که بازی تغییر کرده است، فکر می کنم Powerplay کمی قابل کنترل تر است زیرا فیلدبازان بیشتری در رینگ وجود دارند. به محض اینکه زمین پخش شد و اسپینرها وارد بازی شدند، افرادی مانند SKY بازی را تغییر دادند و آنقدر پویا هستند که آنها در تمام زمین گل می زنند. آنها جارو می زنند و کار را دشوار می کنند، زیرا از نظر ذهنی آماده هستند تا در تمام مدت بازی را انجام دهند.”

جیسوال در را می زند

اسمیت یاشاسوی جیسوال جوان را به عنوان یک مجری باورنکردنی نامید که در حال کوبیدن درب تیم ملی با 575 ران است.

“او (جیسوال) باورنکردنی بوده است. عملکردهای داخلی و رشد خود را در بازی خود از فصل گذشته تماشا کرده است. توانایی طبیعی برای یافتن شکاف و افزایش قدرت او در سمت پا و عدم توانایی چرخیدن، که یک نکته مثبت بزرگ است.” پنجه جنوبی گفت.

و او یک بازی همه جانبه بسیار خوب داشته است، اما وقتی با او صحبت می کنید چیزی که به نظر می رسد این است که او بسیار مصمم است. نحوه برخورد او عالی است.” “از نظر انتخاب شدن (در تیم هند)، او مطمئناً با نمایش‌ها دروازه را خراب می‌کند و این تنها کاری است که او می‌تواند انجام دهد. کریکت هندی خوش شانس است که گزینه‌های زیادی دارد. هند روهیت شارما، ویرات کوهلی، شوبمن گیل و انتخاب کنندگان دارد. سردردهای خوبی داشته باشید زیرا او (جیسوال) مطمئناً نام خود را همانجا در گفتگو گذاشته است.” اسمیت، مدیر سابق کریکت آفریقای جنوبی، همچنین احساس می‌کند که BCCI و انتخاب‌کنندگان ملی باید خط مشی مشخصی برای تیم T20 داشته باشند و همچنین در کوتاه‌ترین فرمت درباره آینده برخی از ستاره‌های ارشد تصمیم بگیرند.

“یک چیزی که کریکت هند باید تصمیم بگیرد استراتژی بازیکنان بزرگسال است و در کریکت T20 استراتژی آنها با مسابقات توپ سفید هر سال چگونه است. من فکر می کنم منطقه ای که شروع به قوی به نظر می رسد منطقه متوسط ​​​​با Tilak Verma، SKY است. و جیتش، شما بازیکنان قدرتمند زیادی دارید.

او در پایان گفت: “با (کاپیتان) هاردیک (پندیا) به عنوان یک بازیکن همه کاره، تیم میانی قدرتمند به نظر می رسد و دعوت بزرگ آینده بازیکنان ارشد خواهد بود.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله