کنت بتسمن گراهام کودری سابق 56 ساله درگذشت

کنت بتسمن گراهام کودری سابق 56 ساله درگذشت

450 حضور گراهام کودری برای کنت باعث شد وی بیش از 14000 دوش به ثمر برساند.© توییتر


گراهام کودری ، کریکت سوار سابق کنت پس از یک بیماری کوتاه در سن 56 سالگی درگذشت. گراهام که یک دست انداز مرتبه میانی راست دست بود ، قبل از اولین حضور خود در شهرستان در 1984 ، نماینده انگلیس جوان بود و بیش از یک دهه عضو ثابت طرف کنت بود. چهارده سال خدمت وی ​​در کنت ، او را 450 بار در آن زمان بازی در تمام اشکال بازی دید و بیش از 14000 دوش را به عنوان یک بتسمن که کاملاً مناسب ظهور یک بازی مدرن یک روزه است ، به ثمر رساند.

اخبار

وی پس از استقرار در ردیف میانی کنت ، در تابستان سال 1988 به شماره 169 کنت کانت اهدا شد.

دوست نزدیک گراهام و هم تیمی سابق باشگاه متیو فلمینگ در بیانیه ای رسمی گفت: “من از شوک و ناراحتی بی حس شده ام که دوست درخشان ، سخاوتمند ، خنده دار و پیچیده ای که این همه زمینه های کریکت را داخل و خارج از زمین روشن کرده است ، دور شده است. “

تبلیغ شده

فلمینگ افزود: “وان ، همانطور که به دلیل عشق به همه چیز وان موریسون در سراسر جهان شناخته شده بود ، یک کریکت ساز غریزی بود ، یک بازی را عوض می کرد ، که با مهارت خود را به عنوان یک ضرب و شتم و یک بازیگر پیروز می شد.”

گراهام همچنین رکورد کنت را برای هر نوع مشاغل درجه یک برای 22 سال نگه داشت ، پس از ایستگاه چهارم ویکت 368 با Aravinda de Silva مقابل Derbyshire در 1995 ، تا اینکه توسط شان دیکسون و جو دنی در سال 2017 شکسته شد. بالاترین مشارکت ویکت چهارم در تاریخ باشگاه.

مباحث ذکر شده در این مقاله