“کمی به خودت بده…”: توصیه راوی شاستری به سوریاکومار یاداو بی رنگ

راوی شاستری از سوریاکومار یداو خواست که در اوایل ضربات خود صبورتر باشد.© BCCI/IPL

زمانی به نظر می رسید که Suryakumar Yadav مردی است که پس از نفوذ به تیم هندی در سال 2021 در یک ماموریت است. سوریاکومار که به‌خاطر کریکت‌های نوآورانه و ضدحمله‌اش شناخته می‌شود، حتی برای لمس توپ به سختی تلاش می‌کند و در طول سری بازی‌های هند و استرالیا ODI که اخیراً به پایان رسیده است، روی سه اردک توپ طلایی متوالی بیرون آمده است. مبارزات او در دو بازی اول هندی های بمبئی در IPL 2023 ادامه یافت.

در حالی که او در 15 بازی اول مقابل RCB اخراج شد، سوریاکومار تنها یک دوش در آخرین بازی مقابل چنای سوپر کینگز انجام داد.

پیش از بازی MI مقابل دهلی کپیتالز در روز سه شنبه، راوی شاستری، سرمربی سابق هند از سوریاکومار خواست تا در اوایل ضربه خود صبورتر باشد.

“در انتهای تونل نوری خواهد بود، او به زودی آن را خواهد دید. و وقتی این را ببیند، آن را می گیرد و از آن بهترین استفاده را می کند. بنابراین توصیه به او این است که فقط به خودتان بدهید. شاستری به ESPNcricinfo گفت.

شاستری اضافه کرد که سوریاکومار که در T20Is بیش از 175 ضربه می زند، زمان بیشتری را روی چین می گذراند که به او امکان می دهد پاهای خود را پیدا کند.

“یک ضربه خوب و شما در راه هستید. این چیزی است که او به آن نیاز دارد – یک ضربه خوب، و کمی زمان در نقطه چین. نه 20-30 دقیقه، شاید شش توپ یا هشت توپ، و فکر می کنم او باید شاستری که وظیفه اظهارنظر برای IPL 2023 را بر عهده دارد، اضافه کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله