کلکته نایت رایدرز XI مقابل گجرات تایتان را پیش بینی کرد: آیا جیسون روی اولین بازی خود را در IPL 2023 انجام خواهد داد؟

جیسون روی می تواند اولین بازی خود را برای KKR انجام دهد© BCCI/Sportzpics

پس از پیروزی همه جانبه بر رویال چلنجرز بنگلور (RCB)، نایت رایدرهای کلکته (KKR) دوباره جمع می شوند تا در سومین مسابقه خود در رقابت های لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز (GT) بروند. با محرومیت شکیب الحسن از مسابقات، نایت رایدرز جیسون روی را به عنوان جانشین او انتخاب کردند. در مقابل تایتان‌ها که از ابتدای فصل حتی یک بازی را باخته‌اند، آیا امتیاز کلکته می‌تواند اولین بازی بازکننده انگلیسی را در این فصل به نمایش بگذارد؟

با استفاده از جیسون روی برای تقویت تیم پس از مصدومیت کاپیتان عادی شریاس ایر و خروج شکیب الحسن بازیکن بنگلادش، جالب است که ببینیم KKR پس از اقدامات رحمان الله گوربز، دروازه بان جوان افغانستان در دروازه انگلیس، چگونه می تواند در بازی باز شود. بالاترین.

گورباز گل سریع 22 را مقابل پنجاب کینگز به ثمر رساند که KKR با هفت ران آن را شکست داد (روش DLS). اما این بازیکن 21 ساله یک افشاگری در برابر RCB بود، و پایه و اساس یک مجموع 200 به اضافه در برابر RCB را با پنجاه مبارزه ایجاد کرد قبل از اینکه تیم های آتش نشانی Shardul Thakur تیم را به 204 عظیم برساند.

با این حال، پیروزی 81 ران در برابر RCB پر ستاره، با کمک نمایش همه جانبه شاردول، اولین بازی رویایی توسط سویاش شارما، نوجوان دهلی – که 3/30 را از آن خود کرد – و درخشش وارون چاکراوارتی (4/4) 15) و سونیل نارین (2/16) به کاپیتان نیتیش رعنا اعتماد به نفس کافی می دهند تا با روحیه مثبت وارد بازی شود.

KKR احتمالا در حال بازی XI مقابل GT است:ونکاتش ایر، رحمان الله گورباز/جیسون روی، ماندیپ سینگ/ن جاگادیسان، نیتیش رانا (ج)، رینکو سینگ، آندره راسل، شاردول تاکور، سونیل نارین، تیم ساوتی، اومش یداو، وارون چاکروارتی

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله