کشتی گیر نارسینگ یداو تست های منفی برای COVID-19 ، تعیین شده برای جام جهانی صربستان


شرکت نارسینگ یاداو کشتی گیر در جام جهانی آینده صربستان پس از بازگشت تست منفی ویروس کرونا ویروس تأیید شد. پس از تحمل چهار سال محرومیت از دوپینگ ، کشتی برگشت به کشتی های رقابتی بازگشت ، نارسینگ در وزن 74 کیلوگرم در تیم هند جایگزین جیتندر کینها شد اما پس از مثبت بودن آزمایش ویروس ، برای مسابقه مشکوک شد. فدراسیون کشتی هند (WFI) تأیید کرد که وی در تاریخ 14 دسامبر به همراه تیم آزاد مردان به بلگراد سفر می کند. نارسینگ به PTI گفت: “من فقط سرماخوردگی جزئی داشتم ، تب یا علامت دیگری برای ویروس وجود نداشت ، بنابراین می دانستم که (آزمایش) منفی خواهد بود. من برای این مسابقات به خوبی تمرین کرده ام. ما در صربستان عملکرد خوبی خواهیم داشت.” از هیسار.

اخبار

بسیاری از کشتی گیران برتر ، از جمله باجرانگ پونیا و وینش پوگات ، از این مسابقه چشم پوشی می کنند ، زیرا پیش بینی می کنند که رقابت قدرتمند نباشد اما برای مسابقات جام جهانی نارسینگ که قرار است از 12 تا 18 دسامبر برگزار شود ، از اهمیت برخوردار است.

وی گفت: “این چه قهرمانی جهان باشد و چه جام جهانی ، هنوز یک تورنمنت بین المللی است. من بعد از مدت ها در این مسابقات شرکت خواهم کرد ، این مسابقات برای مسابقات آینده بسیار خوب خواهد بود.”

“از آنجائیکه مسابقات پس از مدت ها برگزار می شود ، مهم است. ما سطح خود را نمی دانیم ، مگر اینکه مسابقه دهیم. به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا ، هیچ تورنمنتی وجود نداشت ، بنابراین برای من بسیار مهم است که در اینجا شرکت کنم ،” 31 ساله گفت.

هند هنوز در بازیهای المپیک توکیو در وزن 74 کیلوگرم سهمیه کسب نکرده است زیرا جیتندر در مسابقات قهرمانی جهان 2019 که مکان های سهمیه را ارائه می داد ، خاموش شد.

با بازگشت نارسینگ در این رده ، یک جدال سه جانبه میان جیتندر ، نارسینگ و دارنده مدال دو کاشی المپیک سوشیل کومار وجود دارد تا نماینده هند در رویداد بعدی سهمیه بندی باشد.

“دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2015” گفت: “من حتی در دوران محرومیت خود سخت تمرین می کردم. فقط این بود که توانایی رقابت را نداشتم. من از رئیس WFI تشکر می کنم که به من اجازه داد دوباره مسابقه بدهم. امیدوارم که به توکیو راه پیدا کنم.” .

با شرایطی که اجازه آزمایش ها را نمی دهد ، WFI به همه شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی آسیا 2020 در دهلی نو اجازه داد در بلگراد شرکت کنند.

با این حال هند کشتی گیرانی را در وزن 65 و 92 کیلوگرم آزاد و 53 کیلوگرم زنان می فرستد.

تبلیغ شده

وینود تومار ، دبیر کمک WFI ، کشتی گیران رومی یونانی در 10 دسامبر ، تیم زنان در 12 دسامبر و تیم آزاد مردان در 14 دسامبر عازم بلگراد می شوند.

وی گفت: “به دلیل همه گیری ، ما تیم را به صورت دسته ای اعزام می کنیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله