کریکت باز سابق هند توییتی را که ستاره MI پیوش چاولا را “لگی که برای ایالتش بازی نمی کند” می خواند

پیوش چاولا توسط MI به قیمت 50 میلیون روپیه در جریان مینی اکشن IPL 2023 خریداری شد.© BCCI/IPL

پیوش چاولا کهنه‌کار کهنه کار در بازی 16 لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین پایتخت‌های دهلی (دی سی) و هندی‌های بمبئی (MI) در ورزشگاه آرون جایتلی دهلی در روز سه‌شنبه در بالاترین حد قدرت بود. چاولا ویکت های مانیش پاندی، رومان پاول و لالیت یاداو را به دست آورد و MI را به اولین برد آنها در این فصل الهام بخشید. چاولا، که از دسامبر 2012 برای هند بازی نکرده است، توسط MI به مبلغ 50 میلیون روپیه در حراج کوتاه IPL 2023 خریداری شد. او تاکنون در سه مسابقه چهار ویکت را انتخاب کرده است.

در حالی که چاولا از ترکیب تیم ملی دی سی می دوید، ماکاراند واینگانکار، که بیوگرافی توییترش دکترای کریکت، روزنامه نگار ورزشی بیش از 50 سال و مشاور مدیریت کریکت است، در توییتی نوشت: “پایتخت های دهلی؟ نه، دهلی تسلیم می شود. خیلی زیاد است. مغزهای جیرجیرک در حفر شده نشسته بودند، اما در وسط خفاش‌های آن‌ها در برابر لگی که حتی برای ایالت خود بازی نمی‌کند، بی‌اطلاع بودند.”

با این حال، اظهارات او با پارتیو پاتل، بازیکن سابق تیم ملی هند موافق نبود. او به عنوان یک بازیکن حرفه ای برای گجرات بازی می کند.”

چاولا، 34 ساله، بخشی از تیم های هندی بود که در سال 2007 در افتتاحیه ICC World T20 و جام جهانی ICC در سال 2011 قهرمان شد.

آخرین بازی ODI Chawla در جام جهانی 2011 بود. او در سال 2012 یک بازگشت آزمایشی مقابل انگلیس انجام داد، اما به زودی در بیابان ناپدید شد. بلافاصله پس از مسابقات جهانی T20 در سریلانکا در همان سال، چاولا جایگاه خود را در کوتاه ترین فرمت نیز از دست داد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله