کریکت انگلیس کمیسیون مقابله با نابرابری را راه اندازی می کند

کریکت انگلیس کمیسیون مقابله با نابرابری را راه اندازی می کند

تام هریسون ، رئیس بانک مرکزی اروپا ، اظهار داشت که آنها در تلاشند کریکت را متنوع تر و فراگیرتر کنند.© توییتر


روسای کریکت انگلیس روز چهارشنبه از تشکیل یک کمیسیون مستقل برای برابری به عنوان بخشی از اقدامات مقابله با تبعیض در بازی خبر دادند. هیئت کریکت انگلیس و ولز همچنین گفت که در حال ایجاد یک مجمع برای مسابقه برای افراد برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود ، و یک قانون جدید برابری است. این اقدامات بخشی از برنامه ای برای نمایندگی بیشتر بازی و ریشه یابی تبعیض است. بازیکنان انگلیس در اوایل سال جاری در جریان بازی های خانگی خود مقابل هند غربی و ایرلند ، از اعتراضات ضد نژادپرستی جهانی زانو زدند ، اقدامی که به بحث گسترده تری در مورد تبعیض در زادگاه کریکت کمک کرد.

اخبار

این ابتکارات جدید به دنبال اتهامات نژادپرستی در بازی انگلیسی از بازیکنان سابق مایکل کاربری و عظیم رفیق و همچنین داور سابق آزمون جان هولدر است.

تام هریسون ، مدیر اجرایی بانک مرکزی اروپا ، گفت: “ما امسال به گوش بسیاری از افراد از سراسر بازی و فراتر از آن رسیده ایم ، تا بفهمیم کجا باید در ساختن ورزش متنوع و متنوع و مقابله با تبعیض بهتر باشیم.”

“اقداماتی که امروز اعلام کرده ایم ، و برنامه گسترده تر برابری ، تنوع و گنجاندن ، کارهایی را که قبلاً طی سالهای اخیر انجام داده ایم ، ایجاد و تسریع خواهیم کرد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله