کریکت آفریقای جنوبی برای مسابقات سری سفید سفید مقابل انگلیس پیش قدم می شود

کریکت آفریقای جنوبی برای مسابقات سری سفید سفید مقابل انگلیس پیش قدم می شود

این سریال قرار است از 27 نوامبر آغاز شود© توییتر


وزارت ورزش آفریقای جنوبی به کریکت آفریقای جنوبی (CSA) اشاره کرد تا سری توپ های سفید آینده را مقابل انگلیس در اواخر ماه جاری پیش ببرد. طبق گزارشی در ESPNCricinfo ، این سریال بین انگلیس و آفریقای جنوبی به خاطر بازیکنان و عموم مردم کریکت دوست پخش خواهد شد. مدت هاست که در کریکت آفریقای جنوبی بر سر مسائل اداری آشفتگی وجود دارد و وزیر ورزش ناتی متیووا به مداخله در امور هیئت مدیره نزدیکتر است.

اخبار

اگر شورای اعضا هیئت مدیره موقت ESPNCricinfo را به رسمیت نشناسد ، احتمال زیادی وجود دارد که Mthethwa از قانون ورزش و تفریح ​​ملی برای ورود به CSA (که می تواند شامل برداشت بودجه و سلب موقعیت آنها به عنوان یک نماینده ملی باشد) استفاده کند. گزارش شده

انگلیس قرار است بعداً امروز به آفریقای جنوبی سفر کند و با رسیدن به آفریقای جنوبی ، این کشور قرنطینه 10 روزه را آغاز خواهد کرد. همه مسابقات در یک محیط زیست ایمن در کیپ غربی و با حضور در مسابقات نیولندز و پارک بولاند برگزار خواهد شد.

این سریال قرار است از 27 نوامبر آغاز شود و اولین سریال در آفریقای جنوبی از زمان قفل این کشور در ماه مارس خواهد بود. این همچنین اولین سری خواهد بود که تیم مردان آفریقای جنوبی بیش از هفت ماه داشته است.

تبلیغ شده

آفریقای جنوبی نیز قرار است در فصل 21-2020 میزبان سریلانکا ، استرالیا و پاکستان باشد و در صورت عدم رعایت شورای عضو از وزیر ورزش ، این مسابقات ممکن است مورد تهدید قرار گیرد.

پیش از این ، کنفدراسیون ورزش و کمیته المپیک آفریقای جنوبی (SASCOC) از هیئت مدیره و اجرایی CSA خواسته بود که کنار برود در حالی که SASCOC تحقیق در مورد امور CSA را انجام می داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله