کریستال پالاس 10 بر یک وست بروم را با نتیجه 5-1 شکست داد

لیگ برتر: کریستال پالاس 10 بر یک وست بروم را با نتیجه 5-1 شکست داد

کریستال پالاس با انتقال به یازدهم و در فاصله سه امتیاز از چهار تیم برتر ، تیمی متحول شد.© خبرگزاری فرانسه


ویلفرید زاها و کریستین بنتکه هر دو گل زدند ، در حالی که کریستال پالاس وست بروم را مجبور به پرداخت کارت قرمز نیمه اول ماتئوس پریرا در یک بازی 5-1 در هاوتورنز کرد. عقاب ها در هفته های اخیر برای گلزنی تلاش می کردند ، اما با بازگرداندن زاها پس از شکست از دست داده مقابل برنلی و نیوکاسل به دلیل ویروس کرونا ، پالاس با انتقال به یازدهم و در سه امتیاز چهار تیم برتر تبدیل به تیم شد. در انتهای دیگر جدول ، حاشیه شکست وست بروم را پشت سر برنلی فرو می برد و به رده دوم می رسد. در دقیقهی 8 که پاس کوتاه توپ توسط Darnell Furlong به گل خودش تبدیل شد ، Zaha یک ضربه فوری رو ایجاد کرد.

اخبار

فورلونگ در حالی که صلیب او توسط کانر گالاگر به خانه رفت ، در نیمه ساعت جبران کرد.

اما فقط چهار دقیقه بعد ، بازی با قاطعیت به نفع تیم میهمان بدست آمد که پریرا پس از اخراج از پاتریک ون آنهولت از زمین اخراج شد.

نیمه دوم وقتی زاها از 16 متری خودش را فرار کرد ، نتیجه را به دست آورد.

تبلیغ شده

چهار دقیقه بعد ، بنتکه بازگشت خود را به ترکیب اصلی با یک گل اول از ماه ژوئیه مشخص کرد و با خم شدن ضربه خود را وارد دروازه ون آنهولت کرد.

Zaha پس از 68 دقیقه ضربه محکم و ناگهانی Eberechi Eze به محوطه جریمه با ضربه چاقو ضربه محکم زد و Benteke با چرخاندن نشانگر خود و حرکت در محوطه جریمه از سمت چپ فقط از داخل محوطه جریمه ، هشت دقیقه با ضربه محکم و ناگهانی نتیجه را به ثمر رساند. از زمان.

مباحث ذکر شده در این مقاله