کاگیسو رابادا با یک «تن» ویژه در IPL، برای یک شاهکار عظیم از لسیث مالینگا پیشی گرفت.

کاگیسو رابادا در IPL به یک تن خاص رسید و برای یک شاهکار عظیم از لسیث مالینگا پیشی گرفت

کاگیسو رابادا یک ویکت را با هم تیمی های PBKS جشن می گیرد.© BCCI/IPL

کاگیسو رابادا، پرتاب کننده تیم پنجاب کینگز، روز پنجشنبه از نظر تعداد بازی‌های انجام شده، سریع‌ترین بازیکن لیگ برتر هند (IPL) بود که توانست 100 ویکت را انتخاب کند. رابادا در جریان بازی مقابل گجرات تایتانز در استادیوم IS Bindra به این نقطه عطف دست یافت و سریع‌ترین توپ‌بازی شد که از نظر بازی‌های انجام شده به این امتیاز رسید. او صدمین ویکت خود را گرفت و در اور پنجم مسابقه، ویدیمن ساها را حذف کرد.

بازیکن بازوی راست در شصت و چهارمین مسابقه IPL خود به نقطه عطف رسید و از لاسیت مالینگا پیشی گرفت که در هفتادمین مسابقه خود به این شاهکار دست یافت.

بوونشوار کومار، سریعترین هندی که توانسته به ۱۰۰ ویکت در IPL برسد، در مجموع سومین سریعترین هندی است. رشید خان (83)، آمیت میشرا (83) و آشیش نهرا (83) در جایگاه چهارم قرار گرفتند و یوزوندرا چاهال (84) پنج نفر اول را تکمیل کردند.

با آمدن به این مسابقه، ضربه های برتر شاهرخ خان، جیتش شارما و متیو شورت به پنجاب کینگز کمک کرد تا در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه IS Bindra در پنجاب، در مجموع 153 بر 8 به پیروزی برسد. .

برای PBKS، متیو با 36 گل بر 24 بیشترین امتیاز را به ثمر رساند و شاهرخ خان یک ضربه سریع 22 در 9 توپ بازی کرد در حالی که جیتش 25 ران از 23 توپ را به ثمر رساند. برای GT، موهیت شارما دو کیسه زد در حالی که جاشوا لیتل، محمد شامی و رشید خان هر کدام یک ویکت به دست آوردند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله