کاپیتان KKR، نیتیش رانا، داستان دیوانه‌وار خفاش رینکو سینگ را روایت می‌کند که 5 شش بار متوالی سیگار می‌کشید.

رینکو سینگ 48 ران از 21 توپ را شکست و KKR GT را شکست داد.© BCCI/Sportzpics

مسابقه بین کلکته نایت رایدرز (KKR) و گجرات تایتانز (GT) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به “بازی مسابقات” تبدیل شد و رینکو سینگ 5 توپ متوالی را بر روی 5 توپ پایانی شکست داد. برای تعقیب و گریز 28 ران و پیروزی در مسابقه برای تیمش. از آنجایی که تمام دنیا از رینکو به خاطر قهرمانی‌هایش استقبال می‌کنند، یک داستان دیوانه‌کننده توسط نایت رایدر، نایتش رانا فاش شده است که شامل خمیر بدون کلاه می‌شود.

رعنا در ویدئویی که کلکته پس از بازی منتشر کرد، فاش کرد که خفاش مورد استفاده رینکو در این مسابقه در واقع متعلق به کاپیتان بوده است. کاپیتان KKR اعتراف کرد که نمی‌خواست چوبش را با رینکو به اشتراک بگذارد، اما در نهایت این کار را انجام داد و حالا، دومی آن را مال خودش کرده است.

“این چوب من بود. من دو مسابقه آخر را با استفاده از این چوب انجام دادم و همچنین آخرین تورنمنت سید مشتاق علی T20 را انجام دادم. من 4-5 مسابقه آخر را با این چوب انجام دادم. امروز آن را تغییر دادم. رینکو از من این خفاش را خواست. با اینکه نمیخواستم بهش بدم ولی یکی از داخل با این خفاش اومد بیرون و داشتم به خودم میگفتم رینکو میبره پیکاپ خفاش خوبه و نسبت به وزن بدنم خیلی سبکه الان مالش هست نیتیش در ویدئویی گفت: به رینکو، نه من.

48 توپ رینکو که از 21 توپ خارج نشد شامل شش توپ شش و یک توپ چهار بود که KKR یک تعقیب و گریز بیش از 200 توپ را در لحظات مرگبار بازی انجام داد.

این شاید بعید ترین و در عین حال پر شورترین پیروزی در تاریخ IPL بود، در برابر تایتان های خشمگین گجرات که کاپیتان اصلی آنها راشد خان تقریباً با اولین هت تریک این فصل قرارداد بسته بود.

در حالی که داستان رینکو نیز در میان داستان‌های “جنگ به ثروت” قرار می‌گیرد و بازیکن کریکت اکنون قراردادی به ارزش 55 میلیون روپیه با KKR دارد، فوق‌العاده است زیرا اتفاقی که یکشنبه غروب رخ داد، اوج تلاش‌های سختی بود که توسط 25 نفر انجام شد. یک ساله و ایمان و حمایت تزلزل ناپذیر از حق رای دادن KKR.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله